آرشیو بلاگ

یخچال مینی و کاربرد های شگفت انگیز آن در دنیای مراقبت از پوست!

کاربرد های مینی یخچال چیست؟ آیا ارزش خریدن دارد؟ اگر شما هم از یخچال های مینی شناخت کافی ندارید با ما تا انتها همراه باشید تا شما هم از عاشقان و طرفداران این دستگاه مفید شوید. از آنجا که ما با یک روند کاملاً جدید در دنیای مراقبت از پوست روبرو هستیم. ما در این مطلب گام به گام نحوه استفاده از یخچال مراقبت از پوست و آنچه را که باید در آنها قرار دهیم را توضیح می دهیم!  و علت اینکه وجود یخچال مینی در  کنار محصولات مراقبتی ما به خصوص  در کلینیک های فیشیال صورت ضروری است را  اعتراف می کنیم.

برای یک فرد علاقه مند مراقبت از پوست، یک یخچال کوچک پر از محصولات مراقبت از پوست منظره ای عالی است! اما آیا نگهداری محصولات مراقبت از پوست در یخچال واقعا کارساز است؟ پاسخ به طور قطع مثبت است.

بسیاری از ما در دوران کودکی از مادرانمان دیده‌ایم، وقتی در یخچال را در خانه باز می‌کردیم، در کنار تخم‌مرغ‌ها عطر، لاک ناخن و مرطوب‌کننده پیدا می‌کردیم. نگهداری محصولات مراقبت از پوست در یخچال روشی کاملا موثر در سلامتی محصولات آرایشی و بهداشتی است. براساس بسیاری از مطالعات و تحقیقات گفته می شود حتی بسیاری از آنها عمر مفید را افزایش می دهند. همچنین استفاده از محصول سرد روی پوست اغلب تورم، ناراحتی و قرمزی پوست را از بین می برد. ماسک کاغذی سرد ایده خوبی است، به خصوص در تابستان!

یخچال مینی 464489485485447

آیا قرار دادن محصولات مراقبت از پوست در یخچال مینی باعث تغییر فرمول آنها می شود؟

  • در این مقاله به موضوعی اشاره می کنیم که مدتی است توجه ما را به خود جلب کرده است: یخچال های مراقبت از باعث تغییر در فرمولاسیون محصولات مراقبت از پوست می شود؟ محصولات مراقبت از پوست پس از فرموله شدن، تحت آزمایشات محیطی مختلفی قرار می گیرند. بنابراین، نگهداری محصولات در یخچال، مگر اینکه در زیر نور مستقیم خورشید یا در محیط های بسیار گرم نگهداری شود، باعث خراب شدن فرمول آنها یا از بین رفتن اثرات آنها نمی شود.

مزایای استفاده از یخچال مینی:

  • خرید یخچال بدون شک یکی از راحت ترین وسایلی است که می توانید برای خود داشته باشید. آنها را می توان در مکان های مختلف از جمله دفتر، اتاق خواب و کلینیک ها استفاده کرد. یک یخچال کوچک این مزیت را دارد که متناسب با نیازهای خاص شما طراحی شود.
  • یخچال‌های مراقبت از پوست برای نگهداری محصولات مراقبتی مناسب هستند و افزودنی دوست‌داشتنی برای هر روشویی ایجاد می‌کنند، اما فراتر از زیبایی‌شناسی، خنک کردن محصولات مراقبت از پوست شما در واقع می‌تواند برای پوست شما مفید باشد. گرچن فریلینگ، پزشک متخصص پوست می‌گوید: «محصولات مراقبت از پوست سرد زمانی بیشترین فایده را دارند که بخواهید رگ‌های خونی را برای ظاهری محکم‌تر و سفت‌تر مانند کاهش کیسه‌های زیر چشم یا پف‌کردن و تیرگی های زیر چشم  را کاهش دهید.»این بدان معناست که کرم‌های دور چشم، غلتک‌های یشم و محصولات با غلظت بالای ویتامین C می‌توانند از نگهداری در یخچال مینی سود ببرند، در حالی که محصولات مبتنی بر آب مانند تونرها و ماسک‌های ورقه‌ای می‌توانند اثر طراوت و خنک‌کنندگی به‌ویژه در افراد خسته داشته باشند.  نگهداری موادی مانند رتینول و بنزوئیل پراکسید در یخچال مراقبت از پوست می تواند به افزایش عمر مفید آنها کمک کند. با این حال، نگهداری محصولات حاوی ویتامین C در سرما می تواند اکسیداسیون را به تاخیر بیندازد. همچنین، هنگامی که محصولات مراقبت از پوست را در یخچال های کوچک نگهداری می کنید، می توانید به تسکین و کاهش تورم و قرمزی پوست خود کمک کنید. حالا بیایید نگاهی بیندازیم که کدام محصولات مراقبت از پوست را می توانید در یخچال نگهداری کنید.

یخچال مینی 9968496584684

کدام محصولات را می توان در یخچال مینی نگهداری کرد؟

  • حفظ تازگی لوازم مراقبت­ پوستی
  • افزایش کارایی انواع  ماسک ورقه ای  و سرم های پوستی و دریافت بهترین نتیجه و حداکثر قدرت ماندگاری
  • حرارت و حتی دمای استاندارد اتاق نیز می­ توانند باعث فاسد شدن ترکیبات آرایشی بدون مواد نگه دارنده شوند
  • استفاده از لوازم مراقبت­ پوستی خنک، حس آرامش­ بخشی به­ همراه داشته و به کاهش پف، قرمزی و التهاب پوست کمک می­ کند
  • غلتک­ های صورت از جمله جید رولر گواشا و…  را می ­توان در یخچال نگه داشت تا در هر زمان از روز، ماساژ سرد داشته باشید
  • دارای دو طبقه قابل جابه­ جایی برای تنظیم فضای مطلوب برای محصولات
  • سرم های ویتامین C
  • سرم های رتینول
  • کرم های دور چشم
  • اسپری های صورت
  • مرطوب کننده ها
  • ماسک های دور چشم

 

مطالب مرتبط