آرشیو بلاگ

کلسیم تراپی؛ راهی سریع برای رسیدن به پوستی جوان و زیبا!!

کلسیم تراپی چیست ؟ چه مزایای برای پوست دارد؟ بیشتر کلسیم موجود پوست در اپیدرم یا بیرونی ترین لایه پوست یافت می شود از این رو کمبود کلسیم می تواند سلامت ترمیم و بازسازی پوست ما را مختل نماید  و در نهایت موجب خشک و شکننده شدن بافت پوست شود. کلسیم به بدن کمک می کند تا سلول های قدیمی پوست دفع و سلول های جدید جایگزین شوند که این امر به درخشش و زیبایی پوست نیز کمک می نماید. برخی از فواید شگفت انگیز و ناشناخته کلسیم برای پوست ما وجود دارد، مانند جلوگیری از خشکی پوست، پوست مرده و ایجاد چین و چروک. در اینجا چند راه برای نجات پوست شما وجود دارد! برای شناخت این راه ها با کلسیم تراپی در ادامه با ما همراه باشید.

مرطوب کننده طبیعی:

کلسیم حجم زیادی از مواد بدن ما را اشغال می کند. پوست بدون مصرف مورد نیاز آن خشک، چروک و دچار خارش می شود. همانطور که گفته شد این ماده مغذی با خارجی ترین لایه پوست (اپیدرم) کار می کند تا سبوم کنترل شده ای تولید نماید. این عمل سبب شده تا یک ماده پوشش دهنده طبیعی که سطح پوست را برای حفظ رطوبت طبیعی خود نگه می دارد، ایجاد شود. به همین بابت بدیهی است که مقدار ناکافی کلسیم در بدن، سبوم کمتری تولید می کند و پوست را خشک و ناسالم می کند. افراد ممکن است در صورت خشکی و آسیب پوست با اختلالات پوستی جدی مانند اگزما مواجه شوند و این حتی می تواند منجر به سرطان پوست شود.

نوسازی پوست با کلسیم تراپی :

کلسیم وظیفه گردش سلولی مناسب را بر عهده دارد، اما بدون مصرف دوز صحیح کلسیم ممکن نیست.

کلسیم تراپی 854674685485498

گردش سلولی با کلسیم تراپی :

اگرچه کلسیم به خودی خود یک آنتی اکسیدان نیست، اما نقش مهمی در تولید آنتی اکسیدان دارد که از آسیب DNA جلوگیری می کند و به طرز شگفت انگیزی از بافت پوست ما محافظت می کند.

جلوگیری از خشکی پوست با کلسیم تراپی:

فصول سرد سال همواره به دلیل نبود رطوبت کافی درهوا خشکی پوست را به دنبال دارد.اما شما می توانید با تامین کلسیم  بدن خود از این عارضه نیز جلوگیری نمایید. مصرف مناسب و مورد نیاز آن از پوست شما در برابر شرایط آب و هوایی سخت محافظت و خشکی و خارش پوست را می توان با موفقیت با جادوی کلسیم از بین برد. زیرا از بافت های اپیدرمی محافظ در برابر آب و هوای خشک یا سخت محافظت می کند.

کلسیم تراپی استرس را کاهش می دهد:

کلسیم می تواند سیستم عصبی را تسکین و در نتیجه استرس و افسردگی را کاهش دهد.کلاژن موجود در بدن به استحکام بافت های پوست کمک کرده اما با افزایش سن نیز این ماده جوان کننده نیز کاهش می یابد. شما می توانید بامصرف کلسیم نیز حتی در سنین پیری نیز  پوستی صاف و محکم داشته باشید.

تاثیر کلسیم تراپی :

اگر بدن شما هم از کمبود کلسیم رنج می برد، نگران نباشید، محصولات زیادی در بازار وجود دارد که به جوانسازی پوست شما کمک می کند. البته در حالی که می‌توانید کلسیم دریافتی خود را از طریق ویتامین‌ها یا رژیم غذایی دریافت کنید، محصولات مراقبت از پوست با کلسیم موجود در آن‌ها در حال عرضه شدن هستند. بنابراین، علاوه بر داشتن سبزیجات برگ‌دار، لبنیات و عدس، می‌توانید با برخی از درمان‌های نوین و غیر تهاجمی که معمولاً توسط متخصصین زیبایی صورت می گیرد، می توانید به زیبایی پوست خود نیز کمک نمایید. شاداب‌تر و درخشان‌تر بدهند. در ادامه با ما همراه باشید تا به کمبود کلسیم بدن شما نیز کمک کنیم.

کلسیم تراپی 464646468546985

ماسک تونلی کلسیم دار

آیا دستگاه های نور LED کلسیم تراپی واقعا می توانند همه این موارد را برای پوست شما انجام دهند؟ مهمتر اینکه آیا آنها ایمن هستند و به پوست آسیبی نمی رسانند؟ این ماشین انقلابی و منحصر به فرد است  با قوس نور آن در ۹۰ درجه، نورپردازی فتوتراپی چند باندی آن شامل عملکرد مکمل کلسیم است. چراغ‌های LED از دیرباز در پزشکی زیبایی برای زیباسازی یا ترمیم پوست، تقلید از انتقال طبیعی نور استفاده می‌شده است، اما این دستگاه دارای ویژگی منحصر به فردی است، که مکمل کلسیم است. هر رنگ دارای پژواک خاصی بر روی پوست است . این دستگاه از ۷ رنگ استفاده می کند که هر کدام دارای طول موج های مختلف هستند تا بدون درد برخی از مشکلات پوستی مانند:

  • هایپرپیگمانتاسیون
  • لکه های قهوه ای
  • چین و چروک
  • افتادگی پوست
  • آکنه
  • بی نظمی یا اسکارهای پوستی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *