آرشیو بلاگ

های فرکانسی راهی نوین برای سیدن به پوستی زیبا و شفاف

های فرکانسی 968541964185418

های فرکانسی یا هایفروکوئنسی  یک تکنیک محبوب مراقبت از پوست است که برای درمان انواع عارضه های پوستی آکنه، بزرگ شدن منافذ، خطوط و چین و چروک های ریز و چشم های پف کرده یا تیره استفاده می شود. های فرکانسی اکسیژن رسانی پوست را افزایش داده و بافت کلی، رنگ و درخشش را بهبود می بخشد و به درمان مشکلات آکنه کمک می کند. همه اینها باعث تحریک کلاژن و تولید الاستین شده و ظاهری محکم تر و جوان تر ایجاد می کند. نوسان تولید شده توسط فرکانس بالا به تخلیه لنفاوی کمک می کند و به پخش یکنواخت مایع اضافی کمک می کند. اگر می خواهید از راز های دیگر این روش و همچنین از عملکرد این دستگاه های فرکانسی مطلع شوید در  در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

از جمله کاربرد های فرکانسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش کلاژن در بافت های پوست
  • افزایش تولید الاستین
  • پاکسازی عمیق ترین منافذ
  • افزایش گردش خون
  • افزایش بازسازی سلول های پوست
  • کاهش پف و سیاهی زیر چشم
  • بهبود جوش، لک و آکنه
  • جوانسازی و کاهش چروک
  • تقویت پوست سر و فولیکول مو

های فرکانسی 418584841968541641

های فرکانسی مو

دستگاه هایفرکوئنسی مو سبب ضدعفونی کردن کف سر، کنترل سبوم و چربی و افزایش جریان خون پوست سر شده و از این رو می تواند از ریزش مو جلوگیری کند. این روش بسیار ایمن است و شما به راحتی با هایفرکوئنسی مو می توانید فولیکول‌های مو را تقویت و رشد موی خود را افزایش دهید و موهای سالم داشته باشید.

های فرکانسی چگونه انجام می گیرد؟

روش درمانی های فرکانسی، با بکارگیری جریان ایمن الکتریسیته به صورت نوسانی عمل می کند. ثابت شده است که الکتریسیته برای گردش خون، افزایش تولید کلاژن و الاستین، از بین بردن سموم و باکتری هایی که باعث بوجود آمدن آکنه می شوند، افزایش زهکشی لنفاوی، لایه برداری پوست و افزایش جذب و اثر دهی محصولات مراقبت از پوست مفید است. کارکرد جریان الکتریسیته به صورت گرمایشی است و درجه بالایی از نوسان را بکار می گیرد. طی این روش، از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که به دستگاه هیدرودرمی یا های فرکانسی معروف هستند. این دستگاه ها در شکل و طراحی های متنوعی موجود اند اما همه آنها در کارکرد و ساختار مشابه هم هستند.

عملکرد دستگاه های فرکانسی چگونه است؟

این دستگاه ها، الکترودهایی با فرکانس بالا که توسط شیشه های مخصوص بکار رفته در این دستگاه ها تولید شده، برای درمان و جوانسازی پوست صورت و بدن بکار گرفته می شوند. زمانی که الکترودهای تولید شده وارد دستگاه می شوند، جریان الکتریکی متناوبی توسط دستگاه تولید می شود، پس از تماس با پوست، از طریق الکترود شیشه ای متصل به دستگاه، به پوست منتقل می شود. این تماس باعث مشتعل شدن گاز خنثی در الکترود شده و این گاز نیز باعث تولید اکسیژن ناپایدار و جریان الکتریسیته با فرکانس بالا می شود. در حقیقت جریان الکتریسیته با کمک مولکول های اکسیژن موجود در هوا، پوست را جوانسازی می کند و در حین این عمل، فرد ممکن است در پوست خود بصورت جزئی، احساس سوزن سوزن شدن را تجربه کند.

های فرکانسی 98549685496854968596

کاربرد های اصلی روش های فرکانسی:

به منظور درمان پیری پوست، جریان الکتریکی با تحریک و گرم کردن پوست، باعث نرم و یکنواخت شدن پوست میشوند. این عملکرد باعث انقباض طبیعی و ایمن رگ ها و ماهیچه های صورت میشوند. بنابراین های فرکانسی میتواند پوست را لیفت کند و از افتادگی آن جلوگیری کند. کشیدگی رگ های خونی باعث دفع سموم شده و سلول های پوست نیز عمیقا تغذیه و آبرسانی می شوند. اعمال این جریان به پوست باعث افزایش جریان خون به سلول های پوست شده و از طرفی دیگر، ساخت کلاژن و الاستین را نیز افزایش می دهد. این دو ترکیب، چین و چروک را از بین برده، منافذ پوست را کوچک میکنند و بافت کلی پوست را بهبود می بخشند.

بهبود آکنه و جوش های التهابی :

های فرکانسی منافذ عمیق پوست را پاکسازی می کند و با از بین بردن آلودگی، سبوم اضافی و باکتری ها، جوش های پوست را درمان کرده و از بوجود آمدن مجدد آن ها نیز جلوگیری می کند. در بسیاری از آزمایش ها ثابت شده است که با این روش بسیاری از افراد، آکنه های کیستیک خود را درمان و بهبود بخشیده اند.

بهبود چروک و خطوط ریز:

همانطور که گفته شد، الکتریسیته جریان خون را در پوست افزایش می دهد و سلول های پوست را تغذیه میکند. های فرکانسی باعث افزایش اکسیژن رسانی به بافت پوست شده و با افزایش تولید کلاژن و الاستین، پوست را نرم کرده و انعطاف پذیری آن را افزایش میدهد. بنابراین بافت و رنگ پوست بهبود یافته و چین و چروک و خطوط ریز پوست از بین میروند.

های فرکانسی 7485496848644

سیاهی و پف زیر چشم:

نوسانات ناشی از فرکانس بالا باعث پراکنده شدن مایعات اضافی میشود و میتواند پف زیر چشم را کاهش دهد. همچنین با افزایش گردش خون در زیر چشم، بافت این ناحیه را تغذیه و ترمیم میکند. ثابت شده است جریان خون در کاهش علائم رایج خستگی و پیری بسیار موثر است و میتواند ظاهر پوست زیر چشم را روشن و جوان تر کند. پوست بلافاصله پس از این درمان، احساس نرمی، شادابی، طراوت و جوانی می کند. مولکول های اکسیژن تولید شده توسط دستگاه های فرکانسی، برای افزایش سلامت پوست بسیار ایمن و مفید هستند.

کلام آخر

هیدرودرمی یا های فرکانسی برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی، از ضایعات پوستی و آکنه گرفته تا چروک و افتادگی پوست صورت و گردن کاربرد دارد و حتی تاثیر ثابت شده ای بر تقویت پوست سر، تغذیه فولیکول های مو وافزایش سلامت و رشد موی سر دارد. این روش کاملا ایمن و موثر است، درد و ناراحتی ایجاد نمی کند و به راحتی حتی در خانه نیز قابل انجام است. شما میتوانید برای شناخت از فواید این دسنگاه  مطالب بالا را مطالعه نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *