آرشیو بلاگ

ناگفته های ماسک دور چشم در سلامت و زیبایی چهره شما

ماسک دور چشم 9479797978978

مراقبت از پوست دور چشم در راستای پیشگیری یا رفع سیاهی دور چشم و یا چین و چروک دور چشم همواره از گذشته تا کنون برای تمام افراد از جمله بانواون ارزش بسیاری داشته است. از جمله راه حل هایی که بسیار به آن توصیه می شود استفاده از ماسک دورچشم است که صحبت از آن در بین اکثر افراد رایج است. اما آیا از شگفتی های ماسک دور چشم آگاه هستید؟ در این بخش از فروشگاه درمیس طب می توانید با نا گفته های ماسک دور چشم آشنا شوید.

ماسک دور چشم چیست؟

ماسک دور چشم از کاربردی ترین محصولات در صنعت زیبایی و سلامت است که با دارا بودن کلاژن سبب رطوبت رسانی به پوست اطراف چشم شده و چین و چروک، سیاهی دور  چشم و حتی خشکی دور چشم را از بین برده و حتی در راستای ایجاد چین و چروک پیشگیری دارد.

پوست دورچشم ما بسیار نازک و آسیب پذیر است که زودتر از سایر نقاط بدن دچار چسن و چروک و افتادگی می شود، از همین رو باید برای رسیدگی به آن حساس بود. آلودگی، خستگی کارهای روزانه ، عدم شستشوی صحیح و استفاده ازمحصولات  نامرغوب همه و همه سبب ایجاد چین و چروک، تیرگی و افتادگی در پوست اطراف چشم خواهند شد. در حالی که شما با استفاده از انواع ماسک دورچشم می توانید سبب بهیود و حتی پیشگیری چنین عارضه هایی شوید.

 

ماسک دور چشم 96464969696

نحوه مصرف ماسک دور چشم

هر محصولی لزوما دارای مراحل و اصول مرتب با خود می باشد که باید آن ها را رعایت نمایید تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. از همین رو در این بخش میخواهیم نحوه مصرف ماسک دور چشم را به شما آموزش دهیم؛

  • قبل از استفاده از ماسک دورچشم صورت خود را با آب ولرم به خوبی و به آرامی بشویید.
  • توصیه می شود در صورت شستشوی دور چشم خود از ژل شستشوی اطراف چشم استفاده کنید تا دچار چین و چروک در اطراف آن نشوید.
  • با حوله نرم و تمیز به صورت ضربه و به آرامی صورت خود را خشک نمایید
  • ماسک ورقه را از درون بسته خارج کرده و روی چشمان خود قرار دهید.
  • لازم است بدانید که چسبیدن ماسک به طور کامل بر روی چشم سبب می شود که مواد مغذی درون آن جذب پوست شما شده و تاثیر سریع تر و بهتری را خواهد داشت.
  • اجازه دهید تا ماسک به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه بر روی چشمان شما بماند .
  • پس از گذشت زمان مورد نظر دور چشم خود به آرامی ماساژ دهید تا باقی مواد جذب پوست اطرف چشم شما شود.
  • از این ماسک می توانید ۲ بار در روز استفاده کنید؛ در چنین حالتی بهترین تاثیر را از آن مشاهده خواهید کرد.
  • بهترین زمان استفاده از ماسک زیر چشم و دور چشم هنگام شب و قبل از خواب است چرا که پس از آن استراحت خواهید نمود و به جذب بهتر کمک خواهید نمود.

چندبار در هفته می توانید از ماسک دور چشم استفاده کنید؟

معمولا توصیه می شود که از ماسک های دورچشم هفته ای ۱ الی ۳ بار استفاده کنید، اما بسته به نوع و مشکل در نواحی دورچشم می توانید دفعات استفاده را مشخص کنید . توصیه می شود برای آبرسانی، رفع چین و چروک و رفع تیرگی و پف دورچشم از دورچشم های تخصصی استفاده کنید که به صورت تخصصی روی هدف موردنظر کار شود.

نکنه مهم : از ورود مواد شیمیایی ماسک در هنگام ماساژ دادن ، به داخل چشم خود جلوگیری کنید. ماسک را به دور از دسترس کودکان بگذرید و آن را در محل خنک نگهداری کنید.

 

ماسک دور چشم 967496749479489

استفاده از محصولات دور چشم که فوایدی را به دنبال دارند؟

ماسک های دورچشم مزایای رضایت بخش و بسیاری را برای پوست اطراف چشم شما دارند ، از جمله این مزایا می توان به ؛

  • رطوبت رسانی پوست
  • کاهش تورم زیر چشم
  • کاهش حلقه تیره دورچشم
  • رفعه خستگی مزمن عضلات دورچشم
  • روشن کننده
  • جوانسازی
  • کاهش چین و چروک و خطوط اطراف
  • افزایش قوام پوست
انواع ماسک دور چشم موثر برای سلامت و زیبایی

ماسک نعناع و عسل : بی شک میدانیم که برگ های نعناع دارای ویژگی خنک کنندگی بسیار خوبی هستند که سبب از بین بردن خستگی چشمهایتان می شوند . همچنین نعنا خاصیت ضد تورمی و آنتی اکسیدانی را داراست که میتواند به راحتی گودی و تیرگی زیر چشمانتان را از بین ببرد.

ماسک گوجه فرنگی و لیمو

قطعا همه ما میدانیم که گوجه فرنگی  دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالا است و به راحتی می تواند گودی زیر چشم را از بین ببرد. گوجه فرنگی سرشار از ویتامین A، B و همچنین مواد معدنی مغذی است که بازسازی سلول ها را به دنبال  دارد.

لیمو میوه ای جادویی و معجزه آسا است که  به عنوان یک ضدعفونی کننده قوی حساسیت های پوستی را از بین برده و منافذ باز پوست را پاکسازی می کند. استفاده از این ماسک های طبیعی و  با کیفیت سبب از بین بردن لک های پوستی و چین و چروک دورچشم خواهد شد.

ماسک دور چشم خیار ARFA

ماسک دورچشم ARFA با عصاره خیار دارای فرمولاسیون قوی است که سبب از بین بردن تیرگی ، چین و چروک و پف زیر چشم می شود . این ماسک شگفت انگیز و پرطرفدار با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندی ظاهری یکدست و با طراوت به پوست صورت شما می بخشد.

از جمله خواص این ماسک می توان به ؛ آنتی باکتریال، ضدعفونی کننده، بدون نیاز با آبکشی و.. اشاره نمود. ماسک خیار دور چشم ARFA محصول پر فروش فروشگاه درمیس طب است که رضایت بالایی را از جانب مشتریان دریافت کرده ، همچنین می توانید برای سفارش آن از وب سایت اقدام نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *