آرشیو بلاگ

مراقبت از پوست دور چشم و نکاتی که هر گز نمی دانستید!!

مراقبت از پوست دور چشم 45416414168541684184

پوست اطراف چشم نیاز به مراقبت متفاوتی نسبت به بقیه قسمت های صورت شما دارد که متاسفانه برخی از افراد آن را نادیده می گیرند. برای مراقبت از پوست دور چشم و رفع مشکلات رایج از چین و چروک گرفته تا پف، این بایدها و نبایدها را دنبال کنید. اگر نسبت به این موضوعات آگاهی ندارید با ما همراه باشید تا نکات مهمی که دراین باره مطرح می شود را بررسی نماییم.

پوست اطراف چشم می تواند اولین نشانه های پیری را نشان دهد، به خصوص اگر به درستی از آن مراقبت نشود. این به این دلیل است که پوست اطراف چشم نازک‌تر و شکننده‌تر از سایر قسمت‌های بدن است. علاوه بر این، چشم ها باید به طور مداوم هر روز کار کنند، مانند پلک زدن یا ابراز احساسات. در نتیجه باعث ایجاد علائم پیری زودرس می شود. اشعه ماوراء بنفش (UV) عوامل خارجی هستند که به شدت بر روی پوست چشم و بدن تأثیر گذاشته و باعث می شود روند پیری سریعتر انجام شود.

مراقبت از پوست دور چشم 4846846848468

مراقبت از پوست دور چشم

از کرم دور چشم استفاده کنید: طبق تحقیقات متخصصان پوست، «کرم دور چشم یکی از مواردی است که افراد اغلب از آن استفاده نمی کنند». با این حال، شما به کرمی نیاز دارید که بتواند به این ناحیه نفوذ کند تا رطوبت لازم را به پوست برساند.» به مرطوب‌کننده‌های صورت اعتماد نکنید: بسیاری از بیماران اغلب به این فکر می‌کنند که آیا می‌توانند از مرطوب‌کننده‌های معمولی چشم استفاده کنند یا خیر، بیشتر پاسخ منفی است. شما به کرم دور چشمی نیاز دارید که مخصوص این ناحیه طراحی شده باشد.

سرم‌ها و مرطوب‌کننده‌های صورت ممکن است حاوی مواد فعالی مانند رتینوئیدها باشند که برای پوست زیر چشم بسیار قوی هستند. کرم دور چشم مناسب را انتخاب کنید: فقط به این دلیل که ناحیه ای از پوست نازک است، به این معنی نیست که فقط باید از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید. یکی از بهترین مواردی که باید به دنبال آن باشید، کرم دور چشم حاوی رتینول (مشتق شده از ویتامین A) است. کرم دور چشم حاوی رتینول با کرم صورت معمولی متفاوت خواهد بود. به دلیل خطر تحریک، با غلظت کمتر رتینول و نرم کننده ها برای افزایش هیدراتاسیون و کاهش خطر تحریک فرموله می شود.

مراقبت از پوست دور چشم 4968498419841684168

 استفاده ازمرطوب کننده برای پوست دور چشم

اگر پوست اطراف چشمتان خشک باشد، علائم ترسناک پیری حتی بیشتر آشکار می شود. مرطوب ماندن یک جنبه ضروری از یک رژیم قوی مراقبت از پوست است. اگر نگرانی خاصی مانند سیاهی پای کلاغی ندارید، از مرطوب کننده صورت مورد علاقه خود در زیر چشم خود نیز استفاده کنید.شما می توانید با سرمایه گذاری برروی یک ماسک دور چشم قدرتمند  برای همیشه پوستی مرطوب و روشن داشته باشید .

  • ماسک دورچشم ARFA

ماسک پیشنهادی ما ماسک دورچشمARFA است. این ماسک به دلیل خاصیت آبرسانی فوق‌العاده بالا، بسیاری  از مشکلات پوستی و خطوط ریز اطراف چشم را  به راحتی بعد از چند بار استفاده از بین می برد. همچنین این ماسک با قیمت کاملا مقرون به صرفه و همچنین طرز استفاده بسیار راحت می تواند از ماسک های محبوب برای همه افراد محسوب شود. شما می توانید با ثبت سفارش از طریق سایت درمیس طب نیز ماسک دور چشم میوه ای پر قدرت داشته باشید و دیگر نگران بیماری و پیری پوست اطراف چشم خود نیز نباشید.

مراقبت از پوست دور چشم 484684184184184185

  •  

    استفاده از سرم

برای بهترین نتیجه برای پوست خشک زیر چشم، اضافه کردن یک سرم به کارنامه خود در نظر بگیرید. سرم‌ها با مرطوب‌کننده‌های استاندارد یا کرم‌های دور چشم متفاوت هستند، زیرا حاوی مقادیر بالاتری از مواد قوی هستند، بنابراین مقدار کمی از آن بسیار زیاد است. همچنین، آنها طوری طراحی شده اند که جذب شوند و چیزی روی پوست شما باقی نگذارند.

کرم دور چشم خود را انتخاب کنید

هنگام انتخاب کرم دور چشم، باید به ترکیبات آن نگاه کنید و مطمئن شوید که نتایجی را که دنبال می‌کنید هدف قرار می‌دهند. به عنوان مثال، کارشناسان می گویند که اگر هدف شما کاهش دید چین و چروک است، به دنبال کرم های دور چشم حاوی رتینول یا پپتید باشید. اما، اگر نیاز به هدف قرار دادن حلقه های سیاه دارید، ویتامین C و نیاسینامیدها بهترین دوستان شما هستند. این کرم دور چشم با فرمول ویژه برای پوست های حساس حاوی پپتیدها و قارچ های برفی برای آبرسانی شدید و ظاهری با طراوت است.

مراقبت از پوست دور چشم 48416984841684184168

استفاده ازضدآفتاب دور چشم

دلایل زیادی وجود دارد که چرا برخی افراد زیر چشم خود حلقه های تیره دارند. بیشتر این موارد را می توان به دو دسته تقسیم کرد: ژنتیک و اتساع. اما آیا می‌دانستید که استفاده منظم از SPF روی پوست اطراف چشم نه تنها از این ناحیه ظریف محافظت می‌کند، بلکه به جلوگیری از تولید بیش از حد ملانین کمک می کند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *