آرشیو بلاگ

ماساژ چشم و فواید شگفت انگیز آن در سلامتی و بینایی!

ماساژ چشم 084566546854312

ماساژ چشم چه مزایایی به همراه دارد؟  اگر درد چشم، خستگی، تاری دید، خشکی چشم، سوزش، خستگی چشم یا دوبینی را تجربه می‌کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا ماساژ اطراف چشمتان می‌تواند سلامت چشم‌ را بهبود بخشد؟ پاسخ سوال شما مثبت است. ماساژ نقاط خاص ممکن است باعث تسکین برخی از بیماری های حاد و مزمن چشم شود.  امروزه خوشبختانه با وجود عینک های ماساژور چشم می توانند کمک بزرگی برای کاهش فشار ناشی از استفاده بیش از حد استفاده از صفحه های نمایش باشند. شما می توانید این ماساژ های را با انگشتانتان انجام دهید. اما برای بهترین نتیجه  ما به شما استفاده از عینک ماساژور فشار هوا چشم یا دستگاه ماساژور دور چشم EE1 اوبس را پیشنهاد می کنیم.

* از طرفی  شما می توانید در کنار ماساژ چشم با استفاده از ماسک دور چشم خیار ARFA  علاوه بر رفع خستگی چشم نیز به آبرسانی پوست لطیف و ظریف  دور چشم خود نیز کمک کنید. ماسک دور چشم با عصاره خیار ARFA، حاوی مواد فعالی است که در زیر هر چشم قرار می‌گیرد تا مواردی همچون تیرگی, خشکی و پف چشم را درمان و برطرف کند. این ماسک غنی شده با ویتامین‌های C و E می‌باشد که برای انواع پوست مناسب است. ویتامین‌های C و E با داشتن خاصیت آبرسانی، روشن‌کنندگی و کلاژن‌سازی از مغذی‌ترین مواد برای احیای سلامت پوست زیر چشم می‌باشند که ظاهری درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورند.

عصاره‌ها و مواد مغذی موجود در انواع پچ دور چشم دارای فواید متفاوت و متنوعی هستند. بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز پوست خود، انواع آن را انتخاب و استفاده نمایید. ویتامین C موجود در ماسک دور چشم با عصاره خیار ARFA با در بر داشتن منجر به افزایش تولید کلاژن پوست می‌شود که این کلاژن‌سازی اثرات پیری پوست از جمله چین و چروک و خطوط ریز اطراف و زیر چشم را کاهش می‌دهد. ویتامین E موجود در این ماسک خستگی و پف چشم‌ها را کاهش می‌دهد و باعث روشن شدن پوست این ناحیه از صورت نیز می‌شود.

ماساژ چشم 05645656545620

۱۰عامل که شما را به ماساژ چشم ترغیب می کند :

در اینجا ۱۰ دلیل برای فعال کردن و آرام کردن نقاط طب فشاری چشم شما وجود دارد.

  1.  تسکین سردرد و فشار چشم

با گذشت زمان، فشار چشم، چه به دلیل روشنایی بیش از حد یا کمبود آن باشد، می تواند باعث سردردهای جدی شود. با این حال، با پیشرفت های تکنولوژیکی در دست، هیچ بهانه ای وجود ندارد!

علیرغم اینکه بیشتر روز پشت میز می نشینیم و بیشتر وقت خود را به یک صفحه نمایش روشن می گذرانیم، هنوز هم می توانیم چند دقیقه ای را صرف ماساژ چشمان خود کنیم. با ماساژور چشم، می توانید به راحتی از چشمان خود مراقبت کنید و به آنها اجازه دهید از خستگی بینایی بهبود یابند. با درمان فشرده سازی حرارتی، اعصاب و عضلات شما آرام می شوند، بنابراین خون و مواد مغذی بیشتری می توانند به چشم شما برسند. این کار باعث کاهش درد و خستگی می شود.

  1.  رفع خشکی و خستگی چشم

ماساژور هوشمند چشم گردش خون را در چشم‌های شما تقویت می‌کند، چشم‌های شما را تحریک می‌کند و به آرامی روی نقطه مناسب فشار می‌آورد و به چشمان شما استراحت کامل می‌دهد. در نتیجه چشمان قرمز، خارش، خشک و خسته ناشی از خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش دیجیتال است. در طول روز، ماساژ ملایم چشم چشم‌های شما را شاداب و هیدراته نگه می‌دارد، زیرا باعث تولید اشک‌های باکیفیت می‌شود.

  1.  درد عضلات چشم را تسکین می دهد

کره چشم شما شش ماهیچه دارد که به آن متصل است تا بتواند به طور موثر و موثر به اطراف نگاه کند؟ علاوه بر این، دو ماهیچه پلک نیز دارید که دائماً پلک می‌زنند تا آلودگی، رطوبت و درخشش به چشم‌های شما آسیب نرسانند. با پلک زدن، چشمان شما مرطوب می شود و اشک حاوی آنتی بادی های قدرتمندی است که از چشمان شما در برابر عفونت محافظت می کند.  پس از همه اینها، منطقی است که چند دقیقه در طول روز برای کاهش هر گونه ناراحتی عضلانی اطراف چشم وقت بگذارید. ماساژور چشم از فشار هوای نرم برای هدف قرار دادن و تسکین حساس ترین نواحی چشم استفاده می کند و به آنها اجازه می دهد احساس آرامش بیشتری نسبت به قبل داشته باشند.

ماساژ چشم 0584645120

  1.  حمایت از سلامت چشم

با ماساژور چشم می توانید از سلامت چشم خود حمایت کنید. آنها ممکن است به بهبود گردش خون در اطراف چشم شما کمک کنند.علاوه بر این، طب فشاری ممکن است جریان خون را بهبود بخشد و عضلات ناحیه چشم را در اختلالاتی مانند گلوکوم شل کند.اگر نمی دانید نقاط طب فشاری در کجا قرار دارند و تکنیک مناسب برای ماساژ چشم موثر را نمی دانید، ماساژورهای چشم هوشمند می توانند بسیار مفید باشند. با فشار و گرمای ایده آل، نقاط طب فشاری اطراف چشم شما را تحریک می کنند.

     ۵٫ پف چشم و حلقه های تیره را کاهش می دهد

پیری، وراثت، رژیم غذایی و آلرژی ها همگی عواملی هستند که به سیاهی دور چشم و پف چشم کمک می کنند. کمبود خواب یا خستگی عمومی ممکن است دلایل دیگر باشد. خوشبختانه، فناوری فشرده‌سازی کیسه هوا در ماساژور چشم لوکس ۴ بعدی  ممکن است با موفقیت سایه تیره زیر چشم‌های شما را کاهش دهد و با درمان کافی، این حلقه‌های مزاحم ممکن است کاملاً از بین بروند.

  1. خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد

اگرچه پیری اجتناب ناپذیر است، اما شما این توانایی را دارید که جوان تر به نظر برسید و احساس کنید. جدای از پیری، سبک زندگی بی‌امان ما در ماراتن‌های سینمایی، مهمانی‌های شبانه، و پروژه‌های پرشور ممکن است باعث ایجاد چین و چروک‌ها حتی قبل از موعد مقرر شود. مهم نیست در چه سنی هستید، ایجاد یک رژیم مراقبت از چشم سالم نه تنها سلامت چشم، بلکه جذابیت و ظاهر کلی شما را نیز بهبود می بخشد.

ماساژور لوکس چشم ۴ بعدی ممکن  است به کاهش ظاهر چین و چروک و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند و ظاهری جوان‌تر به شما بدهد. با گذشت زمان، سفت شدن پوست اطراف چشم شما را جوان‌تر نشان می‌دهد تا پیرتر.

ماساژ چشم 156478894651

  1.  تسکین تنش و اضطراب

ماساژور چشم هوشمند با ایجاد لرزش ریتمیک و همگن، درمان لرزشی را ارائه می دهد. این به طور موثر نورون ها را فعال می کند، تنش عضلانی را کاهش می دهد و کانال را پاک می کند و استرس و اضطراب را کاهش می دهد.

۹٫ مراقبت از خود را ترویج می کند

بر اساس مطالعات علمی، موسیقی آرامش بخش تأثیر عمده ای بر خلق و خو و توانایی ما برای جذب موثر اطلاعات دارد. ما می توانیم با گوش دادن به موسیقی آرام بخش احساس آرامش و آرامش کنیم.ماساژور چشم لوکس ۴ بعدی دارای   یک بلندگو است که ممکن است از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل شود. این ادغام به شما امکان می دهد در حالی که چشم ها و شقیقه های خود را به آرامی ماساژ می دهید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید. ایده آل برای مراقبت از خود

  1. خواب را بهبود می بخشد

قبل از بازنشستگی به رختخواب، از ماساژور چشم لوکس ۴ بعدی استفاده کنید . وقتی آن را روشن می‌کنید، احساس می‌کنید که به آرامی اطراف چشم‌هایتان منقبض و سفت می‌شود و با هر ضربان فشار و گرمای بیشتری وارد می‌کند، زیرا این حس از شقیقه‌ها به سمت چشم‌هایتان می‌آید. در حالی که ماساژور تنش و نگرانی شما را از بین می برد، به صورت مراقبه نفس بکشید و به شما احساس آرامش و آرامش بیشتری می دهد. بعد از ۱۵ دقیقه چشمان شما برای خوابی دلپذیر آماده خواهند شد.

در انتها باید بدانید که …

ماساژور چشم ، نقاط طب سوزنی اطراف چشم را تحریک می کند و گردش خون را تسریع می کند، چین و چروک ها را کاهش می دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. اگر هر روز به مدت پانزده دقیقه استفاده شود، می تواند به از بین بردن کیسه های چشم و سیاهی های ناشی از خواب ناکافی و گردش خون ضعیف نیز کمک کند.  همچنین این دستگاه متابولیسم سلولی چشم را افزایش می دهند، چین و چروک دور چشم را صاف می کنند، خواب آلودگی و پف صورت را کاهش می دهند و پوست را تسکین می دهند. این در نهایت پوست اطراف چشم را روشن می کند و درخشندگی جوانی به آن می بخشد.

 

مطالب مرتبط