آرشیو بلاگ

لیفت ابرو را خودتان انجام دهید در عرض سه دقیقه !

لیفت 854186748748679487

امروزه یکی از بخش های پرطرفدار و محبوب در سالن های زیبایی ، لیفت ابرو است . زیرا به دلیل زیبایی که بوجود می آورد  نمایی متفاوت که از چهره افراد به نمایش می گذارد ، در بین افراد به خصوص افراد مشهور و معروف بسیار رایج شده است. همانطور که در کلیپ های موجود در صفحات مجازی به کرات دیده اید؛ می دانید این شیوه زیبا سازی می تواند ابرو های بیحالت و افتاده را به شیوه ای بسیار ساده بالا برده و حالت دار کند . و صورت شما را حتی بدون هیچ گونه آرایشی سرحال و زیباتر نیز نشان دهد .

ما در این‌ مطلب سعی داریم تا شما با روش های خانگی و طبیعی لیفت ابرو آشنا کنیم. تا در کوتاه ترین زمان و با امنیت کامل بدون هیچ‌گونه حساسیتی نیز این کار را انجام دهید. اگر ابروی افتاده و بی حالتی دارید ولی  این کار را تجربه نکرده اید به شما پیشنهاد می شود یک بار این کار را انجام دهید تا در زمان دیدن خودتان در آینه حس خوبی نسبت به خود و‌چهره تان نیز  داشته باشید. پس با‌ ما همراه باشید.

لیفت 854186748748679487

کتیرا ، لیفت کننده ابرو :

اولین روش برای لیفت ابرو از کتیرا است که به دلیل داشتن خاصیت چسبندگی که این ماده دارد . می تواند ابروی شما را در زمان طولانی لیفت و منظم نگه داشته باشد . برای این کار کافی است  کتیرا را از عطاری ها تهیه کنید و مقداری از آن را  با آب مخلوط کنید و خوب بهم بزنید تا کاملا مخلوط شود . سپس بایک برس تمیز مخصوص ابرو  آن را به ابرو های خود بمالید و تار های ابروی خود را به صورت ملایم و مورب به سمت بالا بکشید.

 

لیفت ابرو با ژلاتین :

نصف قاشق غذاخوری پودر ژلاتین و ۴ قطره عصاره اسطوخودوس ویک چهارم فنجان آب گرم را به خوبی با هم ترکیب کنید.  مخلوط بدست آمده را در ۱۲ ساعت در دمای اتاق قرار داده و اجازه دهید  تا حالت ژله ای بدست بیاید. سپس به کمک یک برس ریمل تمیز  ابروهای خود به سمت خارج بکشید و  ابروهای خود را به فرم دلخواه در بیاورید.

 

آلوئه ورا ، روشی موثر در لیفت ابرو‌:

کمتر کسی است  که از خواص آلوئه ورا خبر نداشته باشد. آلوئه ورا به دلیل داشتن مواد معدنی فراوان می تواند در جوانسازی و طراوت چهره افراد نیز موثر باشد. به همین دلیل مقالات زیادی نیز در این باره صورت گرفته و ماسک های زیادی نیز با این گیاه مفید نیز ساخته شده است . اما ما در این مطلب سعی داریم ماسک آلوئه ورا برای لیفت ابرو نیز سخن بگوییم .

لیفت 54685746846874687468741

برای داشتن ماسک آلوئه ورا ادامه مطلب را بخوانید :

یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا را از برگ آلوئه را جدا کنید  ۲ قطره روغن رزماری و ۳ قطره روغن اسطوخودوس را به آن اضافه کنید . به خوبی مواد را با هم مخلوط کرده و ترکیب بدست آمده را با برس بر روی ابروها به آرامی بکشید و آن‌ها را به فرم دلخواه در آورید.

اما عصاره اسطوخودوس در این ماسک حاوی انواع ویتامین‌ها است . همچنین مواد معدنی مورد نیاز مو را نیز تامین می‌کند. رزماری موجود در این ترکیب از بهترین  روغن‌هایی بشمار می رود که برای رشد موهای ابرو نیز موثر است . در نهایت شما‌ با استفاده از ماسک آلوئه ورا  ابرو های خودهای خود را لیفت کنید و هم باعث ضخیم شدن  تارهای موی ابرو و تقویت ریشه آن ها شوید.

لازم به ذکر است که می‌ توانید از این ژل  به عنوان یک لیفت کننده تا یک ماه استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که  آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. همچنین اگر در خانه به روغن اسطوخودوس دسترسی نداشتید می توانید از روغن رزماری، مریم گلی و روغن هسته انگور نیز استفاده نمایید.

لیفت ابرو با صابون :  یکی از رایج ترین شیوه برای لیف ابرو با صابون بوده اما چطور ؟ برای این کار ابتدا صورت و به خصوص ابروهایتان را کاملا بشویید . تا  از آلودگی‌ها و انواع مواد آرایشی نیز پاک شود . یک برس تمیز را کمی خیس کنیید و روی صابون معمولی بکشید. زمانی که به خوبی به صابون آغشته شده و کمی کف کرد ، سپس با برس، ابروهایتان را به سمت بالا بکشید. اجازه دهید صابون خشک شود و بعد بخش هایی از ابرو را که نیاز به تمیز کردن دارند یا یک تکه پنبه به آرامی تمیز کنید. شما می توانید با ایین کار  ساعت ها ابروی لیفت شده و خوش حالتی نیز داشته باشید .

لیفت ابرو با وازلین : یک قاشق چای خوری وازلین را با چند قطره روغن نارگیل یا کرچک و ترجیحامقداری پودر سایه را به خوبی با هم مخلوط کنید  و ترکیب بدست آمده را با برس تمیز ریمل بر روی ابروها به سمت خارج بکشید. تا هم از ابرو ها حالت پر و لیفت شده به خود بگیرند.

لیفت ابرو با قهوه : ۲ قاشق غذا خوری قهوه  دم شده و یا خیس شده بعلاوه ی ۱ قاشق چای خوری پودر کاکائو ، ۲ قاشق غذا خوری روغن نارگیل ، نصف قاشق چای خوری عسل و یک تا دو قطره ژل آلوئه ورا را به خوبی با هم مخلوط کرده تا حالت خمییری بدست بیاید. سپس با ییک فرچه آن را به مدت ۵ دقیقه بر روی ابروی خود بمالید و سپس بعد از طی این مدت صورت خود را بشویید .استفاده از ماسک می تواند تا حدی ابروهای شما را فرم و رنگ نیز می‌دهد.

  • به یاد داشته باشید اگر ابروهای ضخیمی دارید فقط استفاده از لیفت کننده شفاف کافی است و استفاده پودر سایه و یا ماسک قهوه لازم نیست .
  • اما اگر ابروهای نازک و کم پشتی دارید برای رنگی کردن ژل ابرو، از رنگ سایه چشمی استفاده کنید که به رنگ موهایتان نزدیک باشد تا غیر طبیعی جلوه نکند.
  • برای لیفت ابرو ماسک ها را  به مقدار کافی بر روی ابروهایتان قرار دهید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
  • اما برای زیبا تر دیده شدن ابرو ها سعی کنید تارهای ابروهایتان بلند باشد.
  • برای استفاده از ماسک های لیفت کننده‌ ابرو از برس ریمل که در بازار موجودند استفاده کنید تا این کار را با مهارت بیشتری انجام دهید و نتیجه بهتری نیز حاصل شود .
  • سعی کنید لیفت ابروهای خود را به سمت بالا و مورب انجام دهید تا ابروها ظاهری طبیعی‌تر داشته باشند.
  • سعی کنید درتهیه لیفت کننده‌ها بیش از حد از روغن‌ها استفاده نکنید. زیرا در این صورت ژل ابرو رقیق شده دیگر سفت نمی‌شود.
  • برای تهیه لیفت کننده ابرو با ژلاتین، پودر ژلاتین را کم کم به آب ولرم اضافه کنید و با قاشق به خوبی هم بزنید تا به کاملا در آب حل شود.

 

در پایان 

در حالت کلی امروزه لیفت ابرو یکی از روش های زیباسازی صورت به شمار رفته که امروزه  این  روش در سالن های زیبایی در حال اجرا است . اما ما در این مطلب شما را با چند روش طبیعی برای لیفت ابرو آشنا کردیم که بتوانید به ساده ترین حالت ممکن ابرو های خود را لیفت کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *