آرشیو بلاگ

شیر پاک کن و فواید معجزه آسای آن برای پوست

شیر پاک کن 07847655132

شیر پاک کن محصولی عالی برای  پاکسازی و لطافت پوست؛ به طور حتم این جمله برای شما آشناست. شیر پاک کن  محصولی فوق العاده که هر فردی برای داشتن پوستی روشن و بی عارضه باید یکی از آن را در روتین پوستی خود جای دهد. این محصول عالی برای مراقبت از پوست است که آلودگی ها و کثیفی های انباشته شده در روز و همچنین آرایش را از بین می برد. تفاوت  شیر پاک کننده با سایر پاک کننده های صورت در این است که شیر پاک کننده حاوی مواد شیمیایی یا صابون های خشن نیست که به راحتی می تواند انواع خاصی از پوست مانند پوست های حساس و خشک را تحریک کند.

شیر پاک کن چیست؟

شیر پاک کننده به دلیل فرمولاسیون خاص خود بسیار سبک و ملایم است.  بطوریکه حتی با چندین بار استفاده در طول شبانه روز نیز چربی طبیعی پوست را از بین نمی برد و در نتیجه پوست شما احساس محافظت و آبرسانی می کند.  اما به یاد داشته باشید قبل از استفاده آرایش خود را پاک کنید.

شیر پاک کن 0874654135456120

تفاوت شیر پاک کن با سایر پاک کننده ها در چیست ؟

تفاوت بین سایر پاک کننده های صورت و شیر پاک کن در این است که، این نوع شوینده فاقد هر گونه مواد شیمیایی سخت، زننده و صابونی می باشد و به دلیل همین ویژگی است که می تواند به راحتی برای انواع پوست هایی که در دسته های خاص قرار می گیرند، مانند پوست های خشک و حساس مورد استفاده قرار گیرد، بدون آن که آن ها را تحریک کند.

این محصول معمولاً از مواد طبیعی و آرامش بخش و ضد التهاب مانند  روغن ها، که حدود بیست تا سی درصد از ترکیبات آن را تشکیل می دهند، ساخته شده است و مابقی آن را آب تشکیل می دهد. شیر پاک کن برای ایجاد خاصیت امولسیونی نیاز به آب ندارد و برای شست و شو توسط آن از آب استفاده نمی شود. همچنین اینکه در هنگام استفاده برخلاف شوینده های صابونی کف نمی کند.

فواید شیر پاک کننده

با پاکسازی پوست خود صبح و شب با شیر پاک‌کننده، نه تنها آلودگی‌ها و آرایشی را که در طول روز و در طول شب ایجاد می‌شود از بین می‌برید، بلکه پوست خود را با آبرسانی تقویت می‌کنید و به نرمی و لطافت آن کمک می‌کنید. شیر پاک‌کننده را به‌عنوان یک لوسیون تسکین‌دهنده، آرام‌بخش، آرام‌بخش، اما سخت کار کنید که به شما کمک می‌کند. شیر پاک کن به دلیل داشتن ویتامین هایی مانند ویتامین E، محصولی بی نظیر در سلامت پوست به حساب می آید. هم چنین ویتامین E که یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می آید، از به وجود آمدن چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کند. شیر پاک کن را باید به صورت درست و منظم استفاده کرد تا تاثیر فوق العاده ی آن را در تمیز کردن و پاک سازی پوست مشاهده کرد. شیر پاک کن علاوه بر پاک سازی پوست، در رساندن مواد مغذی به پوست و آبرسانی پوست، نقش زیادی دارد.

شیر پاک کن 05874896453120

چگونگی استفاده از شیر پاک کن

ابتدا دست ها را با آب و صابون بشویید. سپس مقداری از شیر پاک کن را روی دست ها بریزید و دست هایتان را به یکدیگر بمالید و شیرپاک کن را به طور یکنواخت روی پوست صورت پخش کنید. هنگام مالیدن شیرپاک کن به گردن و صورت خود، فشار کمی را روی این قسمت ها وارد نمایید. سپس به مدت ده دقیقه صبر کنید. برای از بین بردن آلودگی هایی که در منافذ پوست وجود دارند، چند ضربه ی آرام روی پوست صورت خود بزنید تا شیرپاک کن به صورت کامل به منافذ پوست نفوذ کند. هم چنین برای پاک کردن آرایش در بخش هایی از صورت مانند چین و چروک ها، باید پوست را کاملا ماساژ دهید تا شیرپاک کن به این بخش ها نیز نفوذ کند و آرایش را پاک کند و در آخر باید شیرپاک کن از روی پوست صورت پاک شود که این کار با پنبه انجام می شود.

برای آن که شیر پاک کن نتیجه ی مطلوب خود را نشان دهد و هم چنین تاثیر بهتری روی پوست داشته باشد، توصیه می شود که از شیر پاک کن در روز به مقدار زیاد استفاده نشود تا باعث بروز مشکلات جزئی برای برخی از افراد که پوست حساسی دارند، نشود. معمولا میزان استفاده استاندارد از شیر پاک کن به این صورت است که صبح، بعد از بیدار شدن یک مرتبه انجام می شود و شب، قبل از خوابیدن یک مرتبه ی دیگر انجام می شود.

طرز تهیه شیرپاک کن خانگی

بعضی از افراد برای پاک کردن آلودگی ها از موادی مانند عسل، شیر و سفیده ی تخم مرغ استفاده می کنند. برای تهیه ی شیرپاک کن های خانگی، از روش های زیر می توان استفاده کرد:

  •     در ظرفی سفیده ی تخم مرغ را ریخته و خوب هم بزنید. بعد از انجام این کار، این ماده را به مدت پنج دقیقه روی پوست خود بمالید و سپس آن را با آب ولرم آبکشی کنید.
  •     با استفاده از پنبه مقداری شیر را روی پوست صورت به مدت پنج دقیقه بمالید و سپس آن را با آب ولرم بشویید.
  •     در یک ظرفی مقداری عسل و به همان میزان مقداری شیر ریخته و با یکدیگر مخلوط کنید و به مدت پنج دقیقه روی پوست مالیده و سپس با آب ولرم شسته شود.

 

مطالب مرتبط