آرشیو بلاگ

تزریق ژل لب فانتزی

تزریق ژل لب فانتزی 96746998968968468

هر فرد فرم لب منحصر به فردی دارد، و برخی تمایل دارند لب های زیباتری داشته باشند. تکنیک های مختلفی برای تغییر و زیبا سازی لب ها وجود دارد. تزریق ژل لب فانتزی از روش هایی است که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته و محبوبیت زیادی کسب کرده است. در ادامه به بیان خصوصیات و ویژگی های تزریق ژل لب مدل فانتزی خواهیم پرداخت.

تزریق ژل لب فانتزی چیست؟

اگر در رسانه های اجتماعی فعالیت دارید، حتما روندهای زیباشناسی را مشاهده کرده اید. تزریق ژل لب فانتزی از محبوب ترین تکنیک های زیبایی و جدیدترین مدل تزریق ژل لب است که جایگزین مناسبی برای تزریق ژلهای حجم دهنده است. تکنیک تزریق ژل لب مدل فانتزی با تزریق بیشتر در نزدیکی مرکز لب ها به آن ظاهری ظریف و به نوعی عروسکی می بخشد.

 

تفاوت تزریق ژل لب فانتزی با سایر مدل ها

تزریق ژل لب فانتزی ظاهری متفاوت با سایر مدل های تزریق ژل لب ایجاد می کند. در واقع در این نوع تزریق، هدف حالت دهی و زیباسازی فرم لب ها به جای حجم دهی آنها است. از این رو تزریق ژل لب مدل فانتزی می تواند برای افرادی که به دنبال مدل های تزریق طبیعی تر هستند، مناسب باشد. در تزریق ژل لب فانتزی، لب ها مسطح و طبیعی تر خواهد بود. البته اگر هدف شما حجیم شدن لب ها در عین حالت دهی باشد نیز، انجام هر دو هدف امکانپذیر است.

در تزریق ژل لب فانتزی به جای تزریق از اطراف لب به سمت داخل در سایر مدل ها، تزریق را به سمت لبه های لب انجام داده تا فرم دهی آن انجام شود. در واقع در این روش از داخل به بیرون لب تزریق انجام می شود. به طور کلی تزریق ژل لب مدل فانتزی کاملا با آنچه در طول سال ها مورد هجوم قرار گرفته است، بسیار متفاوت است. این روش شکل کاملا جدیدی به لب ها ارائه کرده و ظاهری عروسکی و طبیعی تر به لب ها می بخشد.

تزریق ژل لب فانتزی 96746998968968468

ویژگی های تزریق ژل لب فانتزی

تزریق ژل لب فانتزی از محبوب ترین فرآیندها در کلینیک های زیبایی است. افراد در هر سنی لب های پر و حالت دار را جذاب و زیبا می دانند، این مسئله میزان تقاضا برای تزریق ژل لب مدل فانتزی را افزایش داده است.

با افزایش سن لب ها شروع به نازک شدن می کنند، از این رو تزریق ژل به لب ها می تواند ظاهر لب ها را بهبود بخشیده و زیباتر کند.

این تصور در افراد وجود دارد که تزریق ژل لب تنها به منظور افزایش حجم لب ها انجام می شود. در صورتیکه که تزریق ژل به لب می تواند به منظور اهداف مختلفی مانند از بین بردن چین و چروک اطراف لب ها، بهبود خط لبخند و مانند تزریق ژل لب نیمه فانتزی و فانتزی، به منظور خوش فرم سازی لب ها باشد.

هزینه های تزریق ژل لب فانتزی

میزان هزینه نهایی و قیمت تزریق ژل لب فانتزی به میزان استفاده از فیلر و مدل خاصی که در نظر دارید بستگی دارد. همچنین مدت زمان و برند ژلی محصولی که استفاده شده است به طور مستقیم در تعیین قیمت تزریق ژل لب فانتزی بستگی دارد. قیمت تزریق ژل لب فانتزی در کلینیک و مراکز مختلف متفاوت است.

البته باید کیفیت کار را در اولویت بالاتری نسبت به هزینه ها قرار دهید. زیرا کیفیت کاری که برای زیبایی خود انجام می دهید ارزش سرمایه گذاری بیشتر را دارد. بنابراین سعی کنید از بهترین برند تزریق ژل لب فانتزی و از مراکز معتبر و مورد اطمینان برای انجام فرآیند تزریق ژل لب فانتزی استفاده کنید.

 

زمان و ماندگاری تزریق ژل لب فانتزی

در سایر روش های عمومی تزریق ژل لب، فرآیند تزریق به مدت زمان ۱۵ الی ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد، اما  زمان تزریق ژل لب فانتزی با توجه به اینکه فیلر و تزریق بیشتری نیاز دارد بین ۳۰ تا ۴۵ قیقه به طول می انجامد. ماندگاری ژل لب فانتزی به عوامل مختلفی مانند برند فیلر و مقدار مصرفی، متابولیسم بدن و نوع پاسخ دهی بدن شما به ژل بستگی دارد. همچنین ماندگاری تزریق ژل لب فانتزی به جنس و محصول استفاده شده بستگی دارد، اما به طور متوسط می تواند بین ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری داشته باشد. با این حال برای اطمینان از حفظ شکل لب ها توصیه می شود به طور منظم آنها را شارژ کنید.

نکاتی که قبل از تزریق ژل لب فانتزی باید بدانید

انجام فرآیند تزریق ژل لب فانتزی به تکنیک و دستانی هنرمند نیاز دارد. از این رو بهتر است به مراکز قابل اعتماد و تزریق کننده حرفه ای مراجعه کنید. به منظور کاهش میزان کبودی و تورم در محل تزریق ژل مدل لب فانتزی بهتر است توصیه های زیر را جهت آماده شدن برای تزریق ژل انجام دهید.

  • اگر قبلا از فیلر های لب استفاده کرده یا تزریق داشته اید، بهتر است قبل از تزریق ژل لب فانتزی تمام فیلر موجود را تخلیه کرده و اطمینان حاصل کنید که هیچ ژلی در مرکز و اطراف لب ها باقی نماند.
  • استفاده از ژل ها مانند تزریق ژل لب فانتزی، یک فرآیند غیر جراحی و نسبتا بدون درد است، با این حال ممکن است برای اولین بار ترسناک باشد، از این رو دریافت مشاوره و اطلاعات لازم می تواند شما را به سمت بهترین تصمیم راهنمایی کند.
  • به مدت یک هفته قبل از تزریق ژل لب مدل فانتزی از مصرف داروهایی بدون نسخه که خون را رقیق می کنند، از جمله آسپرین، موترین، ایبوپروفن همچنین مکمل هایی مانند جینسینگ و ویتامین E خودداری کنید.
  • دو روز قبل از انجام تزریق ژل لب مدل فانتزی از محصولات موضعی ضدپیری مانند ترتینوئین، رتینول، اسید گلیکولیک یا … خودداری کنید.
  • دو روز پیش از انجام تزریق ژل از اپیلاسیون، مو زدایی یا استفاده از کرم موبر در اطراف لب خودداری کنید.
  • اگر صورت شما مستعد تبخال است، قبل از انجام فرآیند تزریق ژل لب فانتزی به پزشک خود اطلاع داده و دستورات لازم را انجام دهید.
  • بهتر است تزریق ژل لب مدل فانتزی در طول بارداری، شیردهی انجام نشود.
  • قبل از تزریق ژل لب فانتزی صورت خود را بشویید و هرگونه آرایش را کاملا از صورت خود پاک کنید.
  • معمولا برای افزایش راحتی شما در طول تزریق از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب فانتزی

  • معمولا پس از انجام تزریق ژل لب فانتزی، در ناحیه لب ها مقداری قرمزی و تورم ایجاد می شود. این تورم معمولا در لب بالایی بیشتر مشاهده می شود. تورم و قرمزی نهایتا تا ۴۸ ساعت از بین خواهد رفت، بنابراین تا قبل از رفع تورم بهتر است از حضور در رویدادهای اجتماعی مانند مهمانی و… خودداری کنید.
  • بعد از تزریق ژل لب فانتزی به مدت ۴ ساعت از آرایش بپرهیزید.
  • در طول روز تزریق هیچگونه فعالیت و ورزش سنگین انجام ندهید.
  • محصولات آرایشی و شیمیایی را به مدت ۲۴ ساعت کنار بگذارید.
  • تا زمانی که تورم و قرمزی لب ها برطرف نشده است، بهتر است از گرمای شدید در ناحیه تزریق خودداری کنید. این مراقبت می تواند شامل پرهیز از آفتاب گرفتن، برنزه کردن، سونا، جکوزی و… باشد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل یا نگرانی فورا با مرکز زیبایی و پزشک خود تماس بگیرید.
  • برای کاهش کبودی ها می توانید از کیسه یخ و قرص های بروملین و… استفاده کنید، و در صورت لزوم برای کاهش درد می توانید استامینوفن مصرف کنید. خوردن آناناس تازه نیز می تواند روند بهبود تورم را سرعت ببخشد.
  • پس از تزریق ژل لب فانتزی از مصرف نوشیدنی های الکلی، کافئین دار و غذاهایی با میزان سدیم بالا و غذاهای تند اجتناب کنید.
  • به مدت یک ساعت از خارش و ماساژ در اطراف و محل تزریق به شدت خودداری کنید، لمس و دستکاری محل تزریق می تواند اثرات نامطلوبی به جای بگذارد و باعث تحریک زخم و مشکلات احتمالی شود. سوزش و خارش در ناحیه تزریق طبیعی بوده و طی چند ساعت رفع خواهد شد. اگر این علائم بیش از ۳ روز به طول انجامید، بهتر است با پزشک و مرکز انجام تزریق تماس بگیرید.

مزایای تزریق ژل لب فانتزی

  • بزرگ کردن لب ها: این مورد می تواند برای افرادی که به طور طبیعی لب های کوچکی دارد موثر باشد. بدین ترتیب لب ها خوش فرم و بزرگتر خواهند شد.
  • بهبود تناسب لب ها: برای افرادی که لب های نا متقارنی دارند، به عنوان مثال: افرادی که لب های بالای کوچکتر از لب پایینی دارند، می توانند با تزریق ژل لب فانتزی این عدم تناسب را رفع کنند.
  • زیباسازی لب ها: با گذشت زمان و بالا رفتن سن، لب ها تناسب خود را از دست داده و به نوعی چروک می شوند. بنابراین تزریق ژل لب فانتزی می تواند لب ها را جوان تر و جذاب تر نماید.
  • تقویت برجستگی لب ها: قبل از تزریق، وضعیت و حالت لب ها مورد بررسی قرار می گیرد و پس از آن می توان برجستگی های لب را با تزریق ژل لب مدل فانتزی بهبود بخشید.

کلام آخر

تعداد کمی از افراد دارای لب های پر و بی نقص هستند. از این رو یکی از راه های محبوب برای دستیابی به لب های حجیم، زیبا و خوش فرم تزریق ژل لب فانتزی است. فرآیندهای زیبایی بسیار حساس بوده و از اهمیت زیادی برخوردارند. از این رو حتما باید مراکز معتبر و افراد متخصص را برای انجام این فرآیندها انتخاب کنید. بهتر است قبل از انجام تزریق ژل لب مدل فانتزی، برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه انجام، با مراکز خدمات زیبایی تماس گرفته و از متخصصان با تجربه مشاوره دریافت کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *