آرشیو بلاگ

ترفند های طلایی برای پر شدن صورت که از آن بی خبر بوده اید !!

پرشدن صورت 787878445465436847968

چاقی و پر شدن صورت از مواردی است که می تواند زیبایی و جذابیت فرد را چند برابر کند .احتمالا افراد زیادی که با اضافه وزن رو به رو بوده اند. اما با رژیم های طولانی مدت و ورزش های سخت نیز صورتشان لاغر و تو رفته شده است . به همین بابت صورتشان  پیر تر از قبل نیز نشان داده می شوند.  همانطور که می دانید  راهکار های زیادی نیز برای چاقی صورت وجود دارد . یکی از آن  روش ها ف روش های  پزشکی مختلف چون فیلر ،  تزریق چربی و….  بوده . اما شما می توانید پر شدن صورت را با رژیم غذایی صحیح و رعایت برخی موارد؛  بدون عوارض و درد تجربه کنید.  برای پیدا کردن این راهکار ها در ادامه با ما باشید تا روش های طلایی برای چاقی صورت خود را نیز پیدا کنید.

 

پر شدن صورت با ورزش :

 

ورزش صورت که به  اصطلاح یوگا صورت نام دارد.  می تواند به عضلات صورت  شما فرم داده  وشما را  چند سال نیز جوان تر نشان دهند. مدت زمان رسیدن به پر شدن صورت از طریق ورزش نیز  زمان بر و متغیر است . همچنین بستگی  به نوع عضله صورت  شما دارد. اما تحقیقات نشان داده که مداومت آن  از  دو تا هشت ماه می تواند شما را  به هدف خود برساند .

پرشدن صورت 787878445465436847968

 

چند نمونه از تمرین‌های یوگای صورت

 

در حالی که لب‌ها را روی هم نگه داشته‌اید لبخند بزنید و عضلات گونه را بالا ببرید. سپس انگشت‌های هر دو دست را در دو طرف دهان قرار بدهید و با کشیدن انگشت‌ها به سمت بالا گونه را بالا ببرید. این حالت را به مدت ۲۰ ثانیه نگه دارید. دهان را ببندید و لپ‌ها را تا جایی که ممکن است از هوا پُر کنید، ۴۵ ثانیه نگه دارید و به آرامی خالی کنید. دهان را به شکل (O) باز کنید به طوری که لب‌ها روی دندان‌ها قرار بگیرد. حالا لبخند بزنید. سپس انگشت‌ها را روی گونه‌ها بگذارید و به مدت ۳۰ ثانیه گونه‌ها را بالا و پایین ببرید.

 

ماساژ گونه با برخی از روغن ها می توانند باعث پر شدن صورت شما شوند . از طرفی این روغن ها به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و همچنین ریز مغذی ها نیز می تواند در سلامتی پوست شما نیز تاثیر زیادی نیز داشته باشند.

 

  1. روغن بادام
  2. روغن آووکادو
  3. روغن نارگیل

گلیسیرین و آب

پرشدن صورت را با گلیسیرین و گلاب  نیز تجربه کنید.  برای داشتن این محلول ، مواد را  به نسبت مساوی با هم ترکیب کنید و قبل از خواب به گونه ‌های خود بمالید و پس از مدتی از تاثیرات آن نیز شگفت زده شوید.

آلوئه ورا :

شاید از فواید آلوئه ورا زیاد شنیده باشید اما بد نیست بدانید که یکی از ویژگی های آلوئه ورا پر شدن صورت است.  آلوئه ورا به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدان و ویتامین  های B, Cمی تواند با مصرف ۱ قاشق  از آن  به مدت ۹۰ روز پر شدن و جوانی صورت را نیز تجربه کنید.

*اما توجه داشته باشید بعضی از پوست ها به ژل آلوئه ورا حساسیت نشان می دهند. پس به یاد داشته باشید قبل از استفاده با پزشک نیز مشورت کنید .

پرکردن صورت با آووکادو : این  میوه سبز رنگ از دیگر میوه‌های سالمی است که به چاق شدن صورت کمک می‌کند. آووکادو حاوی مقدار زیادی کالری، چربی ،فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ است که می تواند پر شدن صورت را به شما نیز تضمین دهد.

سیب : شما می توانید از سیب هم به عنوان خوراکی و هم به عنوان ماسک برای پر شدن صورت خود نیز بکار بگیرید . این میوه بهشتی به دلیل کلاژن و آنتی اکسیدان زیاد می توانند پوست را لطیف و همچنین  پر کند.

 

اما طرز تهیه ماسک سیب:

یک عدد سیب را رنده کنید و روی پوست ماساژ دهید و بعد از ۲۰ دقیقه، صورت را با آب بشویید.

 

پر کردن گونه‌‌ها با تخمه و آجیل:

آجیل ها غنی از  چربی های سالم و طبیعی هستند. این مواد می توانند برای پوست و پر شدن صورت نیز بسیار مفید باشند . چراکه آجیل‌ها و مغزها حاوی ویتامین‌، پروتئین‌ و آنتی اکسیدان‌هایی هستند که به چاقی صورت و پر شدن گونه‌ها کمک می‌کنند.

لازم است بدانید که خوردن آجیل یکی از بهترین راه‌ها برای چاق کردن صورت است، اما از نوع خام و بدون نمک آن چرکه در غیر این صورت موجب اضافه وزن شما شوند. این آجیل ها عبارت اند از بادام کوهی، بادام زمینی، پسته و بادام هندی از جمله آجیل‌هایی هستند که برای چاقی صورت مفیدند.

ماکارانی را برای پر کردن صورت خود فراموش نکنید  :

مصرف ماکارانی می تواند شما را در چاق صوت نیز کمک کنند . چراکه هر یک فنجان ماکارانی دارای ۲۰۰ کالری است .شما می توانید  برای بالا بردن کالری آن ، آن را با پنیر پیترا میل کنید و صورت خود را نیز چاق کنید.

ژله : آیا ژله در پر شدن صورت نیز موثر است ؟ باید بگوییم بله. ژله در واقع به دلیل داشتن ژلاتین، در سلامت پوست تاثیر بسزایی دارد.  برای پر شدن صورت ژله را هر روز میل کنید تا تاثیر آن نیز مشاهده شود.

پرشدن صورت 46869469789678968

سیب زمینی :

شاید بار ها از مربی ورزشتان شیده باشید برای پر شدن صورت ، سیب زمینی بخار پز شده را در رژیم غذایی خود نیز قرار دهید. چراکه سیب زمینی دارایی مقادیر بسیار زیاد نشاسته بوده که می تواند به پر شدن صورت نیز کمک زیادی کند.

پر کردن گونه‌ها با برنج :

پخت برنج راحت است و در عین حال کالری زیادی دارد. برنج به افزایش وزن و پر کردن و چاق شدن صورت کمک بسیاری می‌کند. یک فنجان برنج حدود ۱۹۰ کالری به بدن می‌رساند. خوردن برنج با سایر وعده‌های غذایی پروتئینی یک روش مطمئن برای افزایش وزن و پر شدن گونه‌ها است.

 

نکات دیگر برای چاق شدن صورت

 

برای پر شدن گونه ها و چاق کردن صورت نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید.

 

  • آب بنوشید. هر چه آبرسانی به بدن بیشتر باشد، پوست جوان‌تر و شاداب‌تر می‌ماند.
  • برای پر کردن و حجیم‌تر کردن صورت، نگران جمع شدن چربی اضافی روی بدن نباشید. رژیم غذایی متعادل  و به دنبال آن یوگای صورت، تمرینات و برخی ماسک‌های خانگی آسان، مشکل  پوست چروکیده و شل را برطرف می‌کند.

 

در پایان

 

همه ما معتقدیم که داشتن صورت پر و گونه‌های برجسته، ظاهر را جوان  و سالم‌تر نشان می‌دهد. می‌توان با جراحی‌های زیبایی متفاوت نیز پوست و گونه‌ها را شاداب‌تر نشان داد. اما چه چیزی بهتر از روش طبیعی بدون عوارض جانبی است؟ استفاده از روش‌های طبیعی برای چاق شدن صورت و پر کردن گونه ها بهترین راه حل است. با رعایت روش‌های چاق شدن صورت که در مقاله گفته شد، خوردن غذاهای مقوی و سالم و ورزش کردن نه تنها می‌توانید پوست‌تان را شاداب و جوان نگه‌دارید، بلکه به تناسب اندام هم برسید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *