آرشیو بلاگ

تاثیرات شگفت انگیز ماسک زیر و دور چشم که تا کنون ناگفته ماند

دور چشم 14798654521

استرس دشمن سلامت پوست صورت و دور چشم ماست. ماسک زیر چشم و ماسک های صورت متنوعی در بازار عرضه می شوند تا به ما در راستای داشتن پوستی سالم و درخشان کمک کنند. کمبود خواب ، کمبود آب، عدم استفاده از ماسک های زیر چشم، عدم استفاده از آبرسان و کرم دور چشم و… هرکدام به نوبه خود سبب از بین رفتن زیبایی و شفافیت پوست دورچشم و در نتیجه پوست صورت خواهند شد.  با افزایش سن، پوست اطراف استخوان مداری نیز نازک شده و مستعد چین و چروک می‌شود.
پوست اطراف ناحیه چشم کاملاً ظریف است. با افزایش سن پوست در کل بدن، کلاژن و الاستین طبیعی خود را از دست می‌دهد، دو ماده‌ای که به پوست ظاهر چاق و چرمی می‌دهد. به ویژه چشم‌ها ضربه جدی می‌خورند، زیرا پوست در ابتدا نازک است. بازیابی منطقه فوق العاده دشوار است.

ترفندهای زیبایی پوست دور چشم

روش‌های درمانی بی‌شماری برای چشم و صورت وجود دارد مانند؛ ژل، کرم، سرم، وصله و ماسک که با استفاده مداوم، می‌توانند اثرات ماندگاری داشته باشند.  مطمئناً، یک کانسیلر عالی می‌تواند به شما کمک کند، اما اگر به دنبال چیزی هستید که حتی باعث روشن شدن چشم (و پف کمتر) شود، سعی کنید ماسک زیر چشم خود را بزنید، قبل از اینکه آرایش خود را انجام دهید.

ماسک زیرچشم چیست؟

با وجود اینکه وقت گذاشتن برای هشت تا نه ساعت خواب توصیه شده در شب، بسته به سبک زندگی شما همیشه امکان‌پذیر نیست، محصولی وجود دارد که می‌توانید برای کمک به ساخت ظاهری کاملاً بیدار به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنید. این گزینه محبوب، ماسک‌های زیر چشم است که می‌تواند به بدن شما کمک کند و فواید ضد پیری داشته باشد.  دراین مواقع شما به فرمولاسیون مخصوص ناحیه چشم نیاز دارید زیرا پوست بسیار نازک است – ۴۰ درصد نازک‌تر از بقیه پوست صورت است. ماسک‌های زیر چشم چند منظوره هستند. ماسک‌های چشم حاوی اسید هیالورونیک و سرامیدها به تجمع پوست کمک می‌کنند. ماسک‌های زیر چشم با توجه به توانایی تزریق سریع مواد به پوست شما “شگفت انگیز” هستند. بزرگ‌ترین مزیت آن این است که پوست زیر وصله بسیار آب‌رسانی خواهد شد.

دور چشم  15748643512

نحوه عملکرد ماسک زیرچشم

وصله‌های زیر چشم با هدف قرار دادن سیاهی حلقه، چین و چروک، خطوط ریز و کاهش پف کمک می‌کنند. ماسک‌های زیر چشم علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کنند تا آرام‌تر به نظر برسید، از طریق مواد مرغوب مانند اسید هیالورونیک و سرامیدها و مواد ضد پیری مانند رتینول و همچنین کافئین و نیاسینامید باعث آبرسانی و تغذیه پوست می‌شوند. چشم اولین ناحیه‌ای است که علائم پیری را می‌بینیم و [خطوط ظریف و چین و چروک] می‌تواند در اواسط بیست سالگی قابل توجه باشد.
ماسک‌های چشم مملو از مواد مفیدی است که شما آن‌ها را در ناحیه اطراف چشم قرار می‌دهید. قبل از استفاده از آن‌ها روی زیر چشم مطمئن شوید که هرگونه آرایش چشم از صورت شما پاک می‌شود. پس از تمیز کردن، فیلد شفافی را که معمولاً به ماسک‌ها متصل است برداشته و آن‌ها را روی پوست اطراف چشم قرار دهید.

مزایای استفاده از ماسک دورچشم خیار ARFA

  • آبرسانی و رطوبت‌رسانی قوی پوست دور چشم
  • رفع تیرگی زیر چشم
  • برطرف کردن چین و چروک دور چشم
  • رفع ورم و پف زیر چشم
  • روشن کردن پوست زیر و دور چشم

ماسک دور چشم خیار آرفا با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی بالا پوست دور چشم را هیدراته و حجیم می‌کند. ورقه‌های ماسک دور چشم آرفا را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بر روی پوست اطراف چشم قرار دهید و سپس تاثیر شگفت‌انگیز آن را مشاهده خواهید کرد. افرادی که از این ماسک استفاده کنند چشمانی سرحال، هیدراته و احیا شده خواهند داشت.

دور چشم  48786454531

انواع ماسک زیرچشم و دورچشم

  • ماسک‌های مرطوب کننده
  • ماسک‌های دارای اسید هیالورونیک
  • ماسک‌های زیر چشم چرب

نحوه استفاده از ماسک زیرچشم و دورچشم

  1. هنگام استفاده از ماسک زیر چشم، مطمئن شوید که صورت شما تمیز است.
  2. همیشه برای تمیز کردن صورت و خشک کردن آن از پاک کننده استفاده کنید.
  3. بعد، تونر را زیر چشم خود بمالید و بگذارید به طور طبیعی خیس بخورد.
  4. وصله زیر چشم را بگذارید و به مدت ۱۵ دقیقه یا طبق زمان ذکر شده روی بسته بندی نگه دارید.
  5. بعد از برداشتن ماسک چشم، یک سرم یا زیر کرم دور چشم بزنید و به آرامی ماساژ دهید

نکته پایانی

از ماسک‌های زیر چشم نمی‌توان دوباره استفاده کرد زیرا به این منظور طراحی نشده‌اند. آن‌ها می‌توانند یک بار استفاده شوند و سپس باید آن‌ها را کنار بگذارید. البته گاهی برای خطوط دور لب نیز توصیه می‌شوند.ماسک‌های زیر چشم را می‌توانید در هر زمان از روز استفاده کنید. با این حال، اطمینان حاصل کنید که آن را بیش از زمانی که در بخش دستورالعمل‌ها نوشته شده است، به کار نگرفته‌اید.