آرشیو بلاگ

با پد آرایش پاک کن پاکسازی کامل را به صورت خود هدیه دهید!

آرایش پاک کن 2 3513

آرایش پاک کن، یکی از لوازم مراقبت پوست است که می تواند به به زیبایی پوست نیز کمک نماید. می دانید که پوست شما  آینه درون شما است و مراقبت و استفاده از محصولات مراقبتی  اصل وخوب آن کمک به زیبایی و سلامت پوستتان است… قرار گرفتن در معرض هوای آزاد که سرشار از ذرات آلاینده و آلودگی است ممکن است پوست، مو  شما را دچار مشکل کند. همچنین آرایش باقی مانده روی پوست پس از یک روز طولانی منافذ اصلی پوست را می پوشاند و جلوی تنفس آن را می گیرد.

از آنجاکه پوست در هنگام خواب شبانه خود را ترمیم می کند ضروری است که پوستهای صورت نیز درتمیز ترین حالت خود باشند. پس بهتر است در پایان هر روز پوست خود را پاکیزه کنید و به آن رسیدگی کنید. با استفاده از آرایش پاک کن می توانید این عمل را انجام دهید و به پوستتان طراوت و تازگی را هدیه کنید.

 اهمیت پاکسازی صورت

پوست بزرگترین اندام بدن نقش بسیار مهمی در  محافظت از بدن در برابر آلودگی ها نیز داشته است. به همین بابت این جز مهم، از بدن در برابر بسیاری از آلودگی های نیز وگازهای سمی کلان شهر ها و همچنین مواد آرایشی نیز محافظت می کند. این آلودگی‌ها می‌توانند در خارجی‌ترین لایه پوست جمع شده و باعث مسدود شدن منافذ و در نهایت ایجاد مشکلات پوستی نظیر آکنه و جوش شوند.

 

یکی از مراحل مهم در روتین مراقبت پوست پاک کردن صورت در پایان روز است. بسیاری از خانم ها در ابتدای روز آرایش می کنند بنابراین پوست باید در پایان روز از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی پاک شود. از جمله سوالاتی که در این خصوص ممکن است با آن مواجه شویم این است که آرایش پاک کن ها را چگونه انتخاب کنیم ؟ قبل از خرید یک پاک کننده پوست چه نکاتی را باید بدانیم ؟ اگر آرایش چشمها را پاک نکنیم چه اتفاقی می افتد؟

آرایش پاک کن 96418944

اهمیت آرایش پاک کن

برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند محصولات پاک کننده صورت حاوی ترکیبات شیمیایی خطرناکی برای پوست هستند. این در حالی است که به عقیده متخصصان پوست، ترکیبات موجود در این محصولات، بی خطر هستند و ممکن است فقط در مواردی انفرادی برای برخی از افراد، دردسرساز شود.پدهای آرایش پاک کن از الیاف طبیعی یا پنبه های طبیعی و دستچین ساخته می شود تا با لطافت و مواد پاک کننده ای که به آن آغشته است، پوست شما را پاکسازی کند. پدهای آرایش پاک کن را می توانید به راحتی از همه ی داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای آرایشی و بهداشتی تهیه کنید.

پد آرایش پاک کن مناسب انواع مختلف پوست است و به دلیل لطافت و نرمی برای همه ی انواع پوست به ویژه پوست های حساس مناسب است و هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

اگر به پد آرایش پاک کن دسترسی ندارید، از جایگزین‌هایی مانند دستمال کاغذی استفاده نکنید. چرا که بافت این دستمال ها بسیار زبر است و ممکن است سطح پوست شما را دچار آسیب هایی جزئی کند. به علاوه دستمال کاغذی به دلیل نداشتن مواد مخصوص آرایش پاک کردن، نمی تواند پوست شما را کاملاً از آلودگی ها و آرایش پاک کند و میزانی از آلودگی روی پوست شما باقی خواهد ماند.

آرایش پاک کن 64165

پد های آرایش پاک کنی که از جنس پنبه طبیعی هستند، به مواد مخصوص پاک کردن آرایش آغشته هستند و هنگام لمس این پدها، دستتان مقداری مرطوب خواهد شد. بنابراین توجه داشته باشید بعد از هر بار استفاده از پد آرایش پاک کن، در بسته ی پدها را محکم ببندید

تا هنگام استفاده های بعدی، سایر پدها خشک و غیرقابل استفاده نشوند.

همه محصولات آرایشی برای پوست های خاص طراحی شده اند و پوست های چرب و خشک محصولات متفاوتی دارند پس باید همیشه با در نظر گرفتن ویژگی های پوست مان محصولات آرایشی بخریم. چون هر شب قبل از خواب آرایش صورت را با آرایش پاک کن (شیر پاک کن) تمیز می کنیم باید در انتخاب آن هم بسیار دقت کنید و آرایش پاک کن مخصوص پوست خودتان بخرید تا نتیجه بهتری بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *