آرشیو بلاگ

دلایل محبوبیت پچ دور چشم در چیست؟

پچ دور چشم 65454789654456322558

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

ماسک های زیر چشم که با نام پچ دور چشم شناخته می شوند، برای آبرسانی به پوست و هدف قرار دادن علائم پیری طراحی شده اند، اما آیا این محصولات واقعاً موثر هستند؟!

با وجود اینکه وقت گذاشتن هشت تا نه ساعت برای خواب شبانه توصیه می شود اما بسته به سبک زندگی افراد، همیشه امکان پذیر نیست و از آنجایی که اولین علائم کمبود خواب در چشم و اطراف آن مشاهده شده و موجب ایجاد ظاهری پف کرده، خواب آلود و تیرگی های زیر چشم می شود، اما با همه این تفاصیل می توان گفت این پایان راه نیست و محصولاتی وجود دارد که می توانید برای کمک به ساخت ظاهری کاملاً بیدار و شاداب به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

پچ دور چشم 65498787987894545

یک گزینه محبوب  و کارآمد ماسک های زیر چشم است که می تواند به بدن شما کمک کند و از مزایای ضد پیری برخوردار باشد،  شما به فرمولاسیون مخصوص ناحیه چشم نیاز دارید زیرا پوست اطراف چشم بسیار نازک  و حساس است؛ ۴۰ درصد نازک تر از بقیه پوست صورت است. ماسک یا پچ های زیر چشم چند منظوره هستند و پس از استفاده از این ماسک های  چشمی برای مدت زمان مشخص، آنها را می توانید بردارید، ورق بزنید و روی خط لبخند بگذارید، بنابراین این پچ ها تنها منحصر به ناحیه چشم نیستند و اگر همانگونه که ناحیه اطراف چشم  را به خوبی آبرسانی می کنند برای خطوط لبخند نیز همین كار را با همان کیفیت انجام می دهد و این از ویژگی های منحصر به فرد پچ دور چشم است.

مشاهیر طی چند سال گذشته موج جدیدی از ماسک های زیر چشم  را به ما معرفی کرده اند. این ماسک های کوچک و کانتور کاملاً شبیه به چهره درست زیر چشم می نشینند و با رساندن مواد قوی مانند کلاژن به طور مستقیم به پوست، باعث دفع سیاهی و پف می شوند. ماسک های زیر چشم به عنوان یک مرحله مقدماتی در برنامه های معمول مراقبت از پوست  به یکی از ضروریات تبدیل شده اند که گواهی آن عکسهای زیادی است که ستاره ها در شبکه های اجتماعی ارسال می کنند.

عوامل استرس زا، افزایش طوفان های مخرب روحی و روانی و بیماری همه گیر ویروس کرونا یا به دلایل دیگر ممکن است بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد. در نتیجه ممکن است متوجه شده باشید که هم احساس کندی می کنید و هم ممکن است با سیاهی چشم، ورم و خطوط و چین و چروک مواجه باشید. علاوه بر کمبود خواب، دوریس دی ، دکتر ، یک متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره قبلا به NBC BETTER گفته است که مصرف بیش از حد الکل، کمبود آب بدن، مالیدن چشم و خوردن غذاهای ناسالم نیز می تواند در ایجاد سیاهی دور چشم موثر باشد.

پچ دور چشم چه کاری با پوست شما انجام می دهد؟

به گفته متخصصان پزشکی، پچ های زیر چشم با هدف قرار دادن سیاهی اطراف چشم، خطوط پنجه کلاغی، چین و چروک، خطوط ریز و کاهش پف کمک می کنند. ماسک های زیر چشم علاوه بر اینکه به شما کمک می کنند تا آرام تر به نظر برسید، از طریق مواد با کیفیت بالا مانند اسید هیالورونیک و سرامیدها و مواد ضد پیری مانند رتینول و همچنین کافئین و نیاسینامید باعث آبرسانی و تغذیه پوست می شوند تا زیر آن را روشن کند و با توجه به اینکه چشم اولین ناحیه ای است که علائم پیری را به وضوح نشان می دهد و خطوط ظریف و چین و چروک می تواند در اواسط بیست سالگی قابل توجه باشد، روی آوردن به پچ دور چشم کاملا آگاهانه و منطقی است.

پچ دور چشم 65454789654456322558

آیا ماسک های چشم در کاهش مشکلات پوستی زیر چشم واقعا موثر هستند؟

آیا پچ  زیر چشم از محصولات مراقبت زیبایی موثر است؟! بله، ماسک های زیر چشم حاوی اسید هیالورونیک و سرامیدها  هستند که به تجمع پوست کمک می کنند. با توجه به توانایی پچ دور چشم در تزریق سریع مواد به پوست شما شگفت انگیز هستند، اما توجه داشته باشید که مواد فعال غلظت بالاتری دارند زیرا معمولاً باید فقط حدود ۲۰ دقیقه روی پوست بمانند زیرا در غیر این صورت  فوراً موجب تحریک پوست می شوند. این ماسک ها واقعا کارآمد هستند زیرا از اتلاف آب جلوگیری کرده و همراه با مواد فعال کننده آبرسانی موجود در ماسک چشم، پوست شما می تواند مواد موجود در این ماسکها را به راحتی جذب کند و بنا به نظر متخصصان زیبایی و پزشکان، بزرگترین و مهمترین فایده پچ دور چشم در همین ویژگی آبرسانی قوی آن است، بنابراین پس از استفاده از ماسک چشم دیگر نیازی به استفاده از کرم دور چشم نیست مگر اینکه شما مجبور به انجام این کار شوید.

پچ های دور چشم حاوی اسید لاکتوبیونیک

ماده اصلی موجود در این نوع ماسک، اسید لاکتوبیونیک است، یک پلی هیدروکسی اسید که پوست را هیدراته و محکم می کند و به عنوان ماده مرطوب کننده، ماده ای که به جذب و نگهداری آب کمک می کند، پوست را هیدراته و محکم می کند. با استفاده از این پچ ها بهبود چشمگیری در آبرسانی را شاهد خواهید بود، پوست کاملاً تجمع یافته و خطوط بلافاصله نرم می شوند. اسید لاکتوبیونیک با کارکرد مشابه آلفا هیدروکسی اسیدها مانند اسید گلیکولیک، با اشاره به اینکه این ماده به تحریک تولید کلاژن کمک می کند و به آرامی لایه خارجی پوست را لایه برداری کرده و مزایای طولانی مدت ضد پیری را نیز فراهم می کند. به دلیل بزرگترین مولکول اسید لاکتوبیونیک، این ماده توانایی محدودی در نفوذ به پوست شما دارد که آن را برای پوست زیر چشم نازک بسیار مناسب می کند و همچنین آن را به یک محصول عالی برای بیماران با بیشترین حساسیت پوستی تبدیل می کند زیرا این ماده بدون عطر است. این ماسک همچنین حاوی ترکیبی از ویتامین های A ، C و E است که باعث خیساندن رادیکال های آزاد آسیب رسان به پوست می شود که باعث تخریب کلاژن و الاستین می شوند، پروتئین های ساختاری حیاتی که با افزایش سن نیز غلظت آنها کاهش می یابد.

ماسک های زیر چشم حاوی هیدروژل

شما با قرار دادن ماسک های هیدروژل  به مدت ۱۰ دقیقه در ناحیه زیر چشم و مالیدن سرم رول را در بالای  پچ دور چشم می توانید مایعاتی را در زیر چشم شما جمع شده و موجب پف آلود شدن و تیرگی آن می شوند را دور کنید. هدف از تکه های هیدروژل ایجاد یک مانع بدون تبخیر است و این اطمینان  را می دهد که مواد موجود در سرم حداکثر توسط پوست جذب می شوند.

پچ دور چشم 54546548779465416321549874

پچ های دور چشم کلاژن ساز

این نوع ماسک ها  از عناصر طلای خالص به همراه عناصر بیولوژیک فرموله شده اند که باعث آبرسانی فوری، مرطوب کنندگی و بازسازی پوست می شود، حتی برخی معتقدند که این فرمول بهتر از بوتاکس عمل می کند. علاوه بر این  اغلب این پچ ها با اسید هیالورونیک و کلاژن فرموله شده اند و نتایج را در مدت زمان ۳۰ دقیقه مشاهده خواهید کرد.

پچ های دور چشم طلا

هنگام سفر که فرصت کمتری برای مراقبت از پوستتان را دارید، احساس نیاز بیشتری برای استفاده از این ماسک های پر زرق و برق را خواهید داشت. آنها با الاستیک برای متناسب سازی و فرموله شده با اسید هیالورونیک برای آبرسانی و محو خطوط ریز و چین و چروک، و حاوی عصاره آلوئه ورا و  اسطوخودوس  برای تسکین پوست هستند. از آنجایی که پچ دور چشم طلا از الیاف سلولز و فویل طلا ساخته شده اند، نه از ژل لغزنده، حتی اگر بعد از قرار دادن آنها در زیر چشم قصد دویدین داشته باشید، آنها ثابت خواهند ماند.

پچ های دور چشم حاوی ویتامین C

با استفاده از این ماسک های ژل خنک کننده چشم، بلافاصله چشم های پف کرده را به چشمانی کاملاً آرام و کاملاً بیدار تبدیل کنید. غنی شده با آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی تقویت کننده رطوبت که باعث آرامش و شادابی پوست می شود.

اغلب این نوع ماسک ها حاوی عناصر زیر هستند:

مواد اصلی:

  • آلانتوئین: صافی پوست و جذب رطوبت را افزایش می دهد و به کاهش چین و چروک کمک می کند.
  • کافئین: یک آنتی اکسیدان قوی است که در هنگام سفت و روشن شدن پوست، ظاهر پف کرده چشم را کاهش می دهد.
  • ویتامین C & B3: حاوی خواص ضد پیری است که خطوط ریز، چین و چروک و تیرگی را هدف قرار می دهد و در عین حال  به روشن شدن  پوست زیر چشم کمک می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *