آرشیو بلاگ

دانستنی های شگفت آور روغن تراپی پوست که بهتر است بدانید !

روغن تراپی پوست 6584687468765471556

روغن تراپی پوست چندین سال است که در بین مردم جهان انجام می شود ، این کار بر میگردد به سال های گذشته که از روغن تراپی برای شفافیت و شادابی پوست و یا حتی برای از بین بردن درد های عضلانی استفاده می شد . با اینکه روغن های گیاهی از روش های قدیمی برای درمان های پوستی روشی ، بسیار قدیمی و تاثیر گذار است با گذشت زمان ، انسان ها به این نتیجه رسیده اند که از روغن های گیاهی که از دل طبیعت استخراج شده اند می توان به بهترین نتیجه دست پیدا کرد و این روغن ها چندین برابر بهتر از داروهای شیمیایی موجود در بازار هستند . تاثیرات روغن تراپی پوست بسیار شگفت اور است ، اما باید بدانید که روش ها و اصول خاصی برای این کار وجود دارد که بهتر است آن ها را بدانید ، در ادامه با ما همراه باشید تا با این روش سنتی و قدیمی آشناییت کامل تری پیدا کنید .

روش های روغن تراپی پوست چیست ؟

آنچه که در بین مردم به اشتباه رواج پیدا کرده است ، استفاده از یک روش مشخص برای از بین بردن مشکلات پوستی است ، در حالی که چنین کاری کاملا ناپسند می باشد . باید این نکته را بپذیریم که بدن هر کسی با فرد دیگری متفاوت است ، از همین رو باید از روش های متفاوتی نیز استفاده شود و نباید نسخه ثابتی را برای استفاده از روغن های گیاهی برایشان بپیچید . ابتدا باید بدانید که بهتر است برای انجام این روش ، از مشاوران این زمینه مشاوره کسب نمایید ، چرا که طی این مرحله باید تمامی مشکلات پوستی شما ، باید نظر گرفته شود و در نهایت نیز روغن های مناسب پوست شما تجویز شود .

ممکن است شما به نوع روغنی حساسیت داشته باشید و برای پوست شما مشکل ساز باشد ، از همین رو توصیه می شود حتما قبل از انجام این روش حتما مشاوره لازم را انجام دهید . افرادی که چنین کاری را شروع می نمایند باید از صبر و حوصله خوبی برخوردار باشند ، و طبق دستورات پزشک معالج کاملا درست و سر وقت عمل کنند  و به موقع در جلسات ماساژ حاضر شوند . برای اینکه نتایج درست این روش  را به خوبی مشاهده نمایید باید با حوصله باشید چرا که نتیجه خوب هنگامی به دست می آید که شما تمامی مراحل را به درستی انجام دهید .

روغن تراپی پوست 6584687468765471556

تاثیرات شگفت آور 

تنوع روغن های گیاهی بسیار بالا است ، تقریبا تمامی افراد می توانند برای درمان بیماری های پوستی خود ، از این روش استفاده نمایند ، اما تنها نکته ای که باید بدانند این است که ، حتما قبل از انجام چنین کاری طبق گفته ما توسط مشاوران و متخصصان حرفه ای در این زمینه مشاوره کسب نمایند  تا نوع پوست و مشکل آن ها شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد .

حال که به اینجا رسیده ایم ، بد نیست بدانید که دو نوع مشکل پوستی رایج در بین افراد داریم ؛ یکی از آن ها مربوط به عوامل خارجی مانند آب و هوا و آلودگی های خارجی موجود در هواست و دیگری نیز مربوط که عدم عملکرد مناسب اندام های داخلی بدن  و کمبود ویتامین ها می باشد . به عنوان مثال در صورتی که دارای مشکلات کبدی هستید ، یا غلظت خون بالایی دارید ، بدیهی است که دچار جوش و آکنه پوستی ، همراه با لک های قهوه ای روی پوست شوید . که در این حین علاوه بر استفاده از سرم های ضد جوش و سرم های ضد آکنه باید از روش های روغن تراپی نیز استفاده کنید . اما باید بدانید که با استفاده از روغن تراپی نمی توان مشکلات ریشه ای را از بین برد ، و باید به صورت تخصصی درمان شوند .

فواید روغن تراپی پوست چیست ؟

همان طور که در بالا اشاره نموده ایم روغن تراپی پوست دارای فواید بسیاری است که در ادامه آن ها را بررسی می نماییم .

  • درمان چین و چروک های پوستی
  • از بین برنده خشکی پوست صورت
  • رطوبت و آبرسانی پوست ( کنترل میزان رطوبت پوست )
  • در بسیاری از موارد باعث کاهش التهابات پوستی می شود
  • از دیگر فواید روغن های گیاهی باید به لایه برداری حرفه ای و بسیار عالی پوست در روش روغن تراپی پوست اشاره نمود
  • برخی از روغن های گیاهی به از بین بردن لک های پوستی عمیق کمک فراوانی می کنند
  • با استفاده از این روش پوست نرم تر شده و لایه های پوستی تغذیه خواهند شد
  • باعث از بین بردن جوش ، آکنه و همین طور از بین برنده جای جوش می باشد
  • از بین بردن سیاهی و کبودی دور چشم
  • درمان کننده خارش های پوستی

روغن تراپی پوست 7498648764187485851

بهترین روغن های جهت روغن تراپی پوست و فواید هر کدام

روغن زیتون : استفاده از روغن زیتون در روغن تراپی باعث پاکسازی پوست می شود و از بین بردن و خارج کردن لایه های مرده و چربی های اضافی و سلول های مرده از منافذ را به دنبال خواهد داشت . همین طور روغن زیتون باعث از بین بردن چین و چروک های پوستی می شود و رطوبت رسانی را به طور عمیق انجام می دهد و در نتیجه جوانسازی پوست را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

روغن درخت چای : روغن درخت چای از روغن هایی است که در استرالیا یافت می شود ، این روغن از درخت چای بومی این کشور استخراجی می شود . از خواص روغن درخت چای می توان به خاصیت ضدعفونی و کاهش التهابات پوستی اشاره نمود ، همینطور این روغن به از بین بردن میکروب های سرماخوردگی نیز کمک شایانی می کند .

روغن بابونه : دم کرده گل بابونه در گذشته به صورت موضعی برای کاهش التهابات پوستی به کار می رفت . امروزه نیز از این روغن به عنوان پادزهر طبیعی برای انواع اگزما استفاده می شود ، افرادی که دارای خارش های پوستی و یا زخم های پوستی هستند و از خارش آن ها کلافه اند می توانند از روغن بابونه به منظور کاهش این مشکل کمک بگیرند . از بابونه به عنوان قاتل لکه های پوستی یاد میشود و این روغن می توان پوستی شاداب و عاری از هرگونه لک را برایتان به ارمغان بیاورد .

روغن جوجوبا : افزایش لطافت پوست ، کاهش چین و چروک های پوستی و کاهش التهابات پوستی از جمله فواید استفاده از روغن جوجوبا می باشد . همچنین این روغن شگفت انگیز به راحتی می تواند در درمان تیرگی های پوستی ، رفع ترک های پوستی و رفع شکنندگی ناخن ها و ترمیم پوست لب بسیار موثر باشد .

روغن آرگان : در این روغن ویتامین هایی همچون A .C.E  و امگا ۶ و امگا ۹ وجود دارد ، آنتی اکسیدان های موجود در روغن آرگان باعث خنثی سازی رادیکال های آزاد پوست می شود . در نتیجه  ، پوست مرطوب و کشسان ، درخشان و با لطافتی را کسب خواهید نمود ، جذب روغن آرگان بر روی پوست بالاست و تنها مدت زمان کوتاهی ، شاهد جذب این روغن گیاهی خواهید بود ، همچنین لازم به ذکر است که روغن آرگان می تواند ترک های پوستی به ویژه ترک های دوران بارداری را تا حد زیادی کمرنگ کند .

کلام پایانی

روغن تراپی پوست در بین افراد خصوصا در دنیای امروز رواج بسیاری پیدا کرده است ، چراکه این روز ها افراد به دنبال استفاده از روش های پاکسازی پوست و فیشیال می باشند و سعی می کنند به روش های طبیعی پوستی زیبا و شاداب داشته باشند و کمتر از محصولات آرایشی سنگین استفاده نمایند . روغن تراپی این امکان را به افراد می دهد که تنها با استفاده از ضد آفتاب پوستی زیبا و شاداب داشته باشند . از مزایایی که این روش به دنبال دارد می توان به داشتن پوستی صاف و لیفت شده و سفت اشاره نمود که همه افراد به خصوص خانم ها خواستار آن هستند . البته روغن تراپی در کنار مزایا و فواید بسیاری که دارد می تواند مشکل ساز نیز باشد ، چرا که در صورت ناسازگار پوست روغن با پوست شما ، شما دچار آکنه ، جوش و لک های پوستی می شوید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *