آرشیو بلاگ

تیکستل چیست و چه کاربردی برای جوانسازی دارد؟

آخرین وسیله ای که پزشکان زیبایی و درمانگران پوست در سراسر جهان درباره آن صحبت می کنند، تیکستل  (TIXEL)است  که سرو صدای زیادی به پا کرده است! اما چرا این همه هیاهو؟ آیا واقعاً برای درمان چین و چروک و خطوط به دستگاه دیگری نیاز داریم؟

بله؛ می توانید بافت پر و سفت پوست خود را با تیکستل دستگاهی که برای جوانسازی کسری پوست استفاده می شود، بازیابی کنید. این دستگاه از گرمای طبیعی خالص با کمک فناوری Thermo-Mechanical Ablation استفاده می کند. هندپیس‌های تیکستل دارای نوک‌ های تیتانیومی هستند که از طریق تماس بسیار کوتاه، گرما را به پوست منتقل می ‌کنند. این دستگاه برای استفاده در نواحی حساس مانند ناحیه اطراف چشم و پلک ها بی خطر است. در اینجا با این دستگاه و نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا شوید.

تیکستل یک دستگاه جوان کننده پوست است که از حرارت طبیعی خالص برای جوان سازی پوست استفاده می کند. این دستگاه مناسب ترین دستگاه برای درمان چین و چروک های ناحیه اطراف چشم است تا علائم پیری پوست مانند شلی و افتادگی پوست را کاهش دهد. برای  درمان افتادگی پلک نیز قابل استفاده می باشد.

تیکستل خاصیت سفتی، پری و خاصیت ارتجاعی ناحیه تحت درمان را بهبود می بخشد تا ظاهری سفت و برجسته به آن بدهد. با این دستگاه به روز و مدرن می توان بدون اعمال جراحی تهاجمی پوستی سفت‌تر و جوان‌تر داشت. این درمان ضد پیری را بدون درد و از کار افتادگی و آسیب امتحان کنید تا از نتایج به دست آمده شگفت زده شوید.

 

تیکستل 6548574685741867

مزایای درمان های دستگاه تیکستل

تیکستل درمان های ایمن و غیر تهاجمی را به عنوان یک راه حل سریع برای مشکلات پوست شما ارائه می دهد. این دستگاه از گرمای طبیعی خالص استفاده می کند که مزایای مشابهی با سایر درمان ها دارد، اما خطرات  و عوارض کمتری دارد. از آنجایی که باعث تشعشع نمی شود، استفاده از آن در ناحیه چشم که اولین چین و چروک های ایجاد شده در پوست است، بی خطر می باشد. در زیر سایر مزایای قابل توجه درمان  با دستگاه تیکستل آورده شده است، برای دریافت اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

 

  • برای رفع خطوط و چین و چروک اطراف چشم
  • رفع چین و چروک و خطوط ریز سایر نقاط صورت
  • کاهش اسکار آکنه و لکه های تیره
  • سفت شدن، حجیم شدن و جوانسازی پوست
  • جوانسازی چشم
  • جوانسازی گونه
  • رنگدانه، هایپرپیگمانتاسیون، ملاسما
  • بهبود بافت پوست
  • بهبود رنگ پوست

همه چیز در مورد تیکستل

دستگاه تیکستل یک دستگاه پویا است که از حرارت طبیعی خالص برای بهبود پوست از درون استفاده می کند. این دستگاه دارای دو هندپیس موازی با نوک تیتانیومی است. نوک های تیتانیوم استریل مسئول انتقال مستقیم حرارت بالا به پوست هستند. این کار باعث تبخیر بافت ها و کم آبی پوست می شود تا توانایی جذب رطوبت بیشتر و سرم های مغذی را بهبود بخشد.

دستگاه تیکستل چگونه کار می کند؟

هندپیس های تیکستل با نوک تیتانیومی هرمی شکل طراحی شده اند. نوک ها فقط برای مدت بسیار کوتاهی با پوست تماس پیدا می کنند. مدت زمان تماس به منظور جلوگیری از آسیب دائمی به پوست کنترل می شود. این باعث تبخیر آب از بافت های پوست می شود که باعث کم آبی بدن می شود. نواحی تحت درمان دارای میکرو کانال های باز هستند که می توانند توانایی پوست را در جذب رطوبت و مواد مغذی محصولات مراقبت از پوست بهبود بخشند. در اینجا با این دستگاه و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید.

فن آوری ابلیشن حرارتی مکانیکی

تیکستل از فناوری ترمو مکانیکی ابلیشن  (TMA) استفاده می‌کند که از حرارت طبیعی خالص برای جوان‌ سازی پوست استفاده می‌کند. این فناوری را می توان برای درمان های فرسایشی و غیر ابلیتیو استفاده کرد. تیکستل به جای استفاده از لیزر که باعث تشعشع می شود، از فناوری TMA برای درمان نواحی حساس صورت مانند ناحیه اطراف چشم و پلک ها استفاده می کند. این فناوری همان چیزی است که دستگاه تیکستل را برای درمان پوست های ظریف صورت و گردن مناسب می کند.

کاری که TMA انجام می دهد این است که با استفاده از حرارت بسیار بالا، بافت های پوست را تبخیر می کند. پس از درمان هیچ سوزش، خونریزی یا جای زخم وجود ندارد. TMA همچنین آب را از سطح پوست تبخیر می کند. این باعث افزایش توانایی پوست در جذب رطوبت و مواد مغذی می شود. پس از درمان، ناحیه درمان میکرو کانال هایی ایجاد می کند که می تواند سرعت جذب پوست را بیشتر کند.

دست سازهای موازی

دستگاه تیکستل دارای هندپیس های موازی است، یکی برای درمان صورت و دیگری برای ناحیه اطراف چشم. هندپیس صورت دارای نوک بزرگتری است تا نواحی بیشتری از پوست را بپوشاند. از سوی دیگر، هندپیس اطراف چشم دارای نوک کوچکتری برای درمان دقیق ناحیه ظریف چشم است. هر دو هندپیس دارای سرهای تیتانیومی بادوام هستند که گرما را مستقیماً به پوست منتقل می کنند.

نوک تیتانیوم استریل

نوک های تیتانیوم رسانایی بالایی دارند، به این معنی که می توانند به سرعت گرم شوند. فناوری TMA نوک های استریل را گرم می کند تا انرژی را مستقیماً به پوست برساند. نوک ها فقط برای مدت کوتاهی با پوست تماس پیدا می کنند. با تیکستل، مدت زمانی که نوک ها با پوست در تماس هستند قابل کنترل است.

هر چه نوک ها بیشتر با پوست تماس داشته باشند، انرژی بیشتری منتقل می شود. این اجازه می دهد تا درمان های سایشی و غیر سایشی برای مشکلات مختلف پوست انجام شود. دستگاه تیکستل بیشتر برای جوانسازی پوست به منظور بهبود پر شدن و استحکام پوست استفاده می شود.

سرهای تیتانیومی دستگاه تیکستل به راحتی تمیز می شوند و بسیار بادوام هستند. آنها از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده اند که می تواند کارایی درمان را افزایش دهد. نکته جالب در مورد دستگاه تیکستل این است که هیچ آسیبی به پوست اطراف وارد نمی کند. نوک ها فقط روی سطح پوستی که با آن در تماس هستند گرما می دهند. این از آسیب به بافت اطراف جلوگیری می کند. درمان هیچ گونه خونریزی یا زخم باز ایجاد نمی کند. در واقع، زیبا جویان حتی ممکن است در طول درمان نیازی به کرم های ضد درد نداشته باشند.

 تیکستل 8546854684867484165741

کاربردهای دستگاه تیکستل

دستگاه تیکستل یک دستگاه قابل حمل است که دارای هندپیس های موازی برای صورت و ناحیه اطراف چشم است. این دستگاه از فناوری TMA برای جوانسازی پوست و کاهش علائم پیری پوست مانند چین و چروک و خطوط ریز استفاده می کند. هندپیس ها برای درمان های ایمن و کارآمد مجهز به سرهای تیتانیوم استریل هستند. در زیر کاربردهای تیکستل و نحوه عملکرد دستگاه آورده شده است.

سفت کردن ناحیه دور چشم

دستگاه تیکستل از یک هندپیس مخصوص طراحی شده برای ناحیه اطراف چشم استفاده می کند. هندپیس دارای نوک کوچکتری برای افزایش دقت و کارایی است. این باعث می شود که این درمان برای نواحی حساس صورت، به غیر از ناحیه اطراف چشم، مناسب باشد. تیکستل استحکام پوست را بهبود می بخشد تا به ناحیه تحت درمان ظاهری سفت تر و برجسته تر بدهد. این باعث کاهش چین و چرو ک های پنجه کلاغی و افتادگی پلک ها می شود.

کاهش چین و چروک

با کمک فناوری TMA، تیکستل می تواند پوست را از داخل بهبود بخشد، زیرا بازسازی را برای ایجاد سلول های جدید و سالم پوست فعال می کند. این درمان همچنین تولید کلاژن و الاستین را بهبود می بخشد که به پوست استحکام و کشسانی بهتری می بخشد. با درمان تیکستل، چین و چروک ها و خطوط ریز کاهش یافته و پوست را با بافتی سفت تر و نرم تر می کند. برای گردن و دکلته نیز کار می کند.

لایه برداری  و بازسازی پوست

اسکارهای آکنه بر روی پوست لکه‌هایی بر جای می‌گذارند که به آن بافتی ناهموار و ناهموار می‌دهد. تیکستل را می توان برای لایه برداری از پوست استفاده کرد که به یکنواخت شدن بافت پوست برای ایجاد حسی صاف تر کمک می کند. این دستگاه بافت های پوست را تبخیر می کند و پوست را از داخل جوان می کند. این درمان همچنین به کاهش ظاهر لکه های تیره و علائم جوش کمک کرده و پوست را روشن تر و شفاف تر می کند.

جوان سازی پوست

پوست می تواند به مرور زمان حالت ارتجاعی و کشسانی خود را از دست بدهد. این باعث نازک شدن و حتی افتادگی پوست می شود. برای بازگرداندن خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست، تیکستل به فعال شدن فیبروبلاست هایی که می توانند تولید کلاژن و الاستین را بهبود بخشند، کمک می کند. تیکستل را می توان در ناحیه گردن و دکلته نیز استفاده کرد تا ظاهری سفت تر و برجسته تر به آن ها ببخشد. این درمان غیر تهاجمی سریع است و هیچ خرابی  و آسیبی ندارد.

سخن پایانی

تیکستل جدیدترین دستگاه Novoxel است که از حرارت طبیعی خالص برای بهبود پوست در داخل و خارج استفاده می کند. درمان های جوان کننده پوست برای پوست های بالغ و پیر مناسب هستند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *