آرشیو بلاگ

تاثیر اعجاب انگیز تمرینات ضدپیری بر روی صورت

تمرینات ضدپیری 656568

برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید

_____________________________________________________________________________________________________________________

آیا ورزش صورت در ازبین بردن افتادگی صورت و خطوط ریز صورت موثر است ؟ کرم‌ها، لوسیون‌ها، درمان‌ها، جراحی‌های غیرتهاجمی، جراحی‌های تهاجمی، تغییرات سبک زندگی و موارد دیگر وجود دارد که می‌توانید از آنها برای حفظ جوانی و سلامت خود استفاده کنید. با این حال، یکی از روش‌هایی که توجه زیادی را به خود جلب می‌کند، انجام تمرینات ضدپیری صورت است. آیا آنها واقعاً می توانند کار کنند؟

تمرینات ضدپیری صورت گاهی اوقات به عنوان یوگای صورت نامیده می شود. این روش شامل انجام تمرینات خاصی است که عضلات و پوست صورت و گردن را کشیده و منقبض می کند. این روش باانجام حرکات بسیارساده توانسته بسیارکارآمد باشد. به طوریکه بسیاری از افراد مشهور و متخصصان ضد پیری به آن سوگند به این روش ایمان دارند. تحقیقات نیز برای حمایت از این موضوع شروع شده است.

به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که ۳۰ دقیقه تمرینات ضد پیری صورت در روز به مدت ۲۰ هفته به زنان میانسال کمک می کند جوان تر به نظر برسند. زنانی که در این مطالعه شرکت کردند بین ۴۰ تا ۶۵ سال داشتند و در پایان ۲۰ هفته توسط یک هیئت مستقل رتبه بندی شدند. این هیئت نشان داد که زنان به طور متوسط ​​سه سال جوان تر به نظر می رسند. آیا عالی نیست که بدون هیچ هزینه ای سه سال جوانتر به نظر برسید؟ در اینجا نحوه عملکرد ورزش صورت آمده است.

تمرینات ضدپیری 85875

تمرینات ضدپیری صورت چگونه کار می کنند

صورت و پوست سر ما ۱۰ گروه عضلانی مجزا دارد. مانند سایر ماهیچه های بدن شما، آنها به استخوان های شما می چسبند – در این مورد، جمجمه و استخوان های روی صورت شما.

با این حال، بر خلاف سایر عضلات، ماهیچه های صورت و پوست سر نیز به پوست شما می چسبند. به همین دلیل است که چهره شما بسیار رسا است. هنگامی که عضلات صورت خود را حرکت می دهید، پوست نیز با آنها حرکت می کند. تمرینات ضدپیری صورت با سفت شدن پوست مبارزه می کند. آنها این کار را با تقویت و سفت کردن ماهیچه های صورت شما انجام می دهند که باعث سفت شدن پوست نیز می شود.

تمرینات ضد پیری صورت، گردش خون را نیز افزایش می‌دهد، که اکسیژن بیشتری به سلول‌های صورت شما می‌رساند و ظاهری جوان‌تر به شما می‌دهد. افزایش گردش خون نیز به حذف سموم کمک می کند.

علاوه بر این، بسیاری از تمرینات ضد پیری صورت، تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند. این باعث می شود پوست شما نرم تر، صاف تر و سفت تر شود.

چند وقت یکبار و برای چه مدت باید تمرینات ضدپیری صورت انجام داد؟

شما باید شش تا هفت روز در هفته به مدت ۳۰ دقیقه در روز تمرینات ضد پیری صورت را انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

این ممکن است طولانی به نظر برسد، اما شما به سرعت تفاوت قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد. همچنین، انجام تمرینات ضد پیری صورت کاملاً رایگان است و این فرآیند را به ارزان‌ترین گزینه موجود برای حفظ جوانی و ظاهری سالم تبدیل می‌کند. این کمک می کند تا زمانی را که برای تخصیص نیاز دارید در چشم انداز قرار دهید.

هر چند چقدر زود نتایج را خواهید دید؟ در اکثر افراد، شما می توانید نتایج قابل مشاهده را در حدود دو هفته مشاهده کنید و این بهبود برای چندین ماه ادامه دارد. علاوه بر این، تمرینات ضدپیری صورت، اثرات مداوم پیری را نیز خنثی می‌کند، بنابراین مدت‌ها پس از این دوره اولیه بهبود قابل مشاهده، فوایدی را به ارمغان می‌آورند.

_____________________________________________________________________________________________________________________

برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید

_____________________________________________________________________________________________________________________

تمرینات ضدپیری صورت که باید انجام دهید

در زیر تعدادی از بهترین تمرینات ضد پیری صورت که می توانید برای شروع یک روال اولیه انجام دهید، آورده شده است.

یوگای صورت

بهتر است این تمرین را در حالت ایستاده و صاف نگه داشتن کمر انجام دهید. با یک نفس عمیق شروع کنید و سپس هوا را در دهان خود نگه دارید و گونه های خود را مانند زمانی که کودک بودید و نفس خود را حبس می کردید بیرون بیاورید. اگر می توانید، این نفس را برای یک دقیقه یا تا زمانی که می توانید نگه دارید، نگه دارید. سپس با بازدم از بینی به آرامی نفس خود را بیرون دهید.

این تمرین را پنج بار انجام دهید و هر روز تکرار کنید. این به صاف کردن چین و چروک ها، از جمله خطوط خنده، و همچنین تقویت عضلات گونه، صورت و گردن کمک می کند.

تمرینات ضدپیری 656585

Vحرکت

تمرینات ضدپیری صورت به ویژه در اطراف چشم مفید است. به عبارت دیگر، به کاهش پف و کیسه های اطراف چشم و همچنین صاف کردن چین و چروک های پنجه کلاغی کمک می کند.

برای انجام تمرین، انگشت سبابه و وسط دست خود را به گوشه ابرو فشار دهید و با انگشتانی که از داخل آن را نگاه می کنید یک V درست کنید. به انگشتان خود فشار وارد کنید و به طور موثر ابرو را بکشید. حالا به سقف نگاه کنید و پلک های پایینی خود را همزمان بالا بیاورید. این حالت را برای چند ثانیه نگه دارید و سپس تمرین را هفت بار تکرار کنید. پس از اتمام، چشمان خود را به مدت ۱۰ ثانیه محکم ببندید.

تونینگ پلاتیسما

پلاتیسما ماهیچه ای در جلوی گردن شما است. مانند سایر ماهیچه های صورت، این ماهیچه با افزایش سن شروع به افتادگی می کند. با تقویت آن، خط فک شما صاف تر می شود. این تمرین ضدپیری می تواند به تقویت پوست روی گردن شما نیز کمک کند.

می توانید این تمرینات ضدپیری را به صورت نشسته یا ایستاده انجام دهید. با یک پشت صاف شروع کنید و سر خود را خم کنید تا به سمت سقف نگاه کنید. سپس به سادگی زبان خود را تا سقف دهان خود فشار دهید و آن را در آنجا نگه دارید تا عضلات و پوست اطراف گلوی شما سفت شود. سپس باید سر خود را به آرامی به سمت جلو تکان دهید تا زمانی که چانه به گردن شما برسد.

_____________________________________________________________________________________________________________________

برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید

_____________________________________________________________________________________________________________________

نرم تر لبخند بزنید

گونه های شما بیشترین سود را از این تمرین خواهند برد. به ویژه، به سفت شدن پوست افتاده و همچنین صاف کردن خطوط روی گونه های شما که در اثر لبخند زدن و اخم کردن ایجاد می شوند، کمک می کند.

با کمی باز کردن دهان و پوشاندن دندان ها با لب شروع کنید. اکنون دندان های شما باید پنهان باشد و دهان شما به شکل O خواهد بود. سپس باید تا حد امکان لبخند بزنید. احساس عجیبی خواهد داشت، اما دندان های خود را در تمام طول آن پنهان نگه دارید. لبخند را در پهن ترین نقطه خود نگه دارید و انگشت اشاره خود را روی چانه خود قرار دهید تا فک پایین خود را در جای خود نگه دارید. سپس سر خود را به آرامی به عقب خم کنید تا فک باز شود قبل از اینکه صورت خود را دوباره به حالت طبیعی خود ریلکس کنید. این روند را هفت بار تکرار کنید.

شمامی توانید با انجام این تمرینات ضدپیری در چند دقیقه نیز به طرز حیرت آوری به چند سال قبل برگردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *