آرشیو بلاگ

بازگشت جوانی با دستگاه نوردرمانی امگا لایت

نوردرمانی امگا لایت 1569848917498498

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

 

امگا لایت یا دستگاه LED برای حل مشکلات پوستی پیچیده با چراغ LED است و با پرتوافشانی از نورهایی با طول موج های مختلف از ۴۲۳ نانومتر تا ۶۴۰ نانومتر، بازسازی و آرامش را تسهیل می کند و مشکلات پوستی را برطرف می کند. از آنجایی که از عناصر LED SMD مخصوص مادون قرمز با روشنایی بالا بسیار عالی و قوی استفاده می کند، جلوه های بسیار خوبی ایجاد می کند. امگا لایت وسیله تابش نور است که بدون درد و ایمنی از خطرات ناشی از معاینه لیزر درمانی عمومی مانند آسیب به حرارت و زخم ها و علائم پیری را کاهش می دهد.

نور درمانی LED یا لیزر درمانی سطح پایین (LLLT)   به عنوان یکی از گزینه های درمانی مقرون به صرفه، بدون درد، غیر تهاجمی و بدون توقف درمانی برای لیزر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

روش کار  دستگاه نوردرمانی چگونه کار می کند؟

LED یکی از روشهای بی نظیر برای جوان سازی پوست است. نور حاصل از LED با سلولها ارتباط برقرار می کند و آنها را تحریک می کند تا کلاژن و الاستین را برای زیست درمانی جدید تولید کنند. مطالعات تایید می کنند که می توان از همان انرژی LED برای جلوگیری از تشکیل کلاژن استفاده کرد!

نوردرمانی امگا لایت 1569848917498498

هر طول موج نور LED دارای خواص درمانی خاصی است:

مزیت نور LED آبی

  • باکتری های آکنه را از بین می برد
  • سبوم را کاهش می دهد
  • التهابات پوستی را کاهش می دهد
  • لکه های پوستی تا حدود زیادی از بین می برد

مزیت نور LED قرمز

  • تحریک کلاژن
  • التهاب را کاهش می دهد
  • جریان خون را بهبود می بخشید

مزیت نور LED سبز

  • رنگدانه ها و لکه های ناشی از آفتاب را کاهش می دهد
  • حلقه های تیره ی زیر چشم را بهبود می بخشد
  • خاصیت روشن کنندگی پوست دارد

مزیت نور LED زرد

  • لکه های قرمز را کاهش می دهد
  • ایده آل برای پوست های حساس
  • قرمزی پوست را کاهش می دهد

نور درمانی OMEGA شامل ۴ چراغ LED با رنگهای مختلف برای درمان انواع پوست است

  1. جوان سازی پوست به کمک چراغ قرمز

طول موج ۶۴۰nm و عمق نفوذ ۱٫۶ mm

نافذترین قدرت، ترویج بازیافت و افزایش میزان اکسیژن در خون، فعال کردن سلول ها، افزایش بهره وری انرژی، تقویت تکثیر کلاژن، بهبود چین و چروک ها، درمان موثر پیری،  درمان شلی پوست، تسکین درد و کمک به جذب عمیق محصولات مراقبت از پوست.

  1. جوان سازی پوست به کمک فوتون با نور آبی

طول موج ۴۲۳nm و عمق نفوذ ۱ mm

از بین بردن باکتری ها، تمیز کردن پوست، فعال سازی سلول، بهبود آسیب، تقویت ترکیب پروتئین و الاستین.

  1. نور زرد جوان سازی پوست به کمک فوتون

طول موج ۵۸۳ نانومتر و عمق نفوذ ۱-۲ میلی متر

بهبود عملکرد جایگزینی اکسیژن سلول، تقویت گردش خون ، تجزیه رنگدانه، تقویت ترشحات لنفاوی، بهبود زبری پوست ، لکه های قرمز

  1. جوان سازی پوست به کمک فوتون با نور سبز

۵۳۲ طول موج و عمق نفوذ ۰٫۵-۲ میلی متر

کاهش موثر سلول ملانین، کاهش تشکیل رنگدانه ها، تنظیم عملکرد غدد پوست، کاهش تحریک غده چربی.

روش درمان با دستگاه نوردرمانی امگا لایت

پس از انتخاب رنگ مناسب LED برای رفع نگرانی و مشکلات پوستی شما، چشمان شما توسط یک عینک محافظت می شود تا از آنها در برابر نورهای روشن LED محافظت کند، البته مقداری از نور ممکن است به دلیل خروجی پرقدرت نور LED دستگاه هنوز قابل مشاهده باشد.

بیشتر بیماران گرمای کمی در صورت خود احساس می کنند. این دستگاه همراه با یک فن داخلی برای هدایت هوای خنک، راحتی را  در فرد افزایش می دهد.

مدت زمان درمان بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است و توصیه می شود به عنوان بخشی از Aquapure Medi-Facial یا بعد از لیزر انجام شود.

به طور خاص، درمان و بهبود زخم، درمان پوست دچار آکنه، بهبودی بعد از عمل، تسکین بعد از لیزر، درمان مشکلات مربوط به چاقی، افزایش رشد مو و…  با استفاده از دستگاه نوردرمانی از ۵۰ سال گذشته آغاز شده است و امروزه از هر زمان دیگری گسترده تر و پشرفته تر شده است.

بنابراین اگر با افتادگی پوست، چین و چروک، آکنه و التهاب روبرو هستید، باید این روش درمانی را امتحان کنید. اما دقیقاً چگونه دستگاهی که از خود نورهای روشن ساطع می کند به شما کمک می کند چهره ای صاف و درخشان داشته باشید؟

در طول LED درمانی، دستگاه ها امواج نوری را به اعماق پوست ارسال می شود تا واکنش های طبیعی داخل سلولی را تحریک کنند. بسته به رنگ نور، پوست شما پاسخ متفاوتی خواهد داد. اگر [نور] قرمز باشد، پوست شما با ساخت، تقویت و به حداکثر رساندن ساختار سلولی پاسخ می دهد. همچنین نور قرمز غده های چربی را هدف قرار می دهد تا سیتوکین ها را کاهش دهد، که باعث التهاب می شوند و در آکنه های مزمن نقش دارند. نور آبی، طول موج های خاص تولید رادیکال های اکسیژن را از بین می برد که باکتری های آکنه را از بین می برد و همه  این اعمال بدون آسیب رساندن به پوست انجام می شود.

چگونه می توان برای نور درمانی LED آماده شد

برای درمان با نور LED، پوست باید تمیز و بدون آرایش باشد. متخصصان توصیه می کنند که صورت بهتر است با پاک کننده های ملایم شسته شود که باعث تحریک پوست شما نمی شود. همچنین برای محافظت از چشم خود در برابر نور، باید از عینک ایمنی استفاده کنید.

نوردرمانی امگا لایت 49848978747894

در طی  روش درمانی با نور LED چه انتظاری می توان داشت؟

اگر تصمیم دارید درمان LED همراه با ماساژ یا صورت را در یک مرکز معتبر و یا در خانه انجام دهید، مجبور نیستید کارهای زیادی انجام دهید. متخصص این کار صفحات LED را با چند اینچ فاصله از صورت بیمار قرار می دهد، محافظت از چشم نیز به دلیل کاملاً روشن بودن نور قرار داده می شود. این کار حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پوست را درمان می کند. در ابتدا احساس گرما می شود، اما افراد این احساس را دوست دارند زیرا نور هیچ سوختگی یا آسیب پوستی ایجاد نمی کند. تقریباً بدون درد است و اگر نور را دوست دارید، رنگ ها حتی می توانند آرامش بخش باشند.

نور درمانی LED در مقابل میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی دیگر از روش های مرسوم و مد روز برای جوان سازی پوست و مبارزه با چین و چروک و خطوط ریز است. سوزن های درمارولر و انرژی گرمایی باعث ایجاد زخم می شوند و در نتیجه پوست با احساس اینکه دچار آسیب شده است باعث تحریک پوست شده و پوست اقدام به بازسازی کلاژن می کند و خطوط ریز را کاهش می دهد. مزایای میکرونیدلینگ نیز همانند نور درمانی امگا لایت است اما کمی تهاجمی تر است. اکثر مطب ها و مراکز زیبایی ترکیبی از نور LED و میکرونیدلینگ را در یک بازدید برای استفاده بیشتر از آنها برای درمان نگرانی های پوستی متعدد در نظر می گیرند و اغلب بعد از میکرونیدلینگ یا میکرودرم ابریژن، با چراغ های LED کار خود را به اتمام می رسانند.

تنها نکته منفی این است که میکرونیدلینگ برای اسکارهای آکنه مفید است اما تاثیری روی عفونت های پوستی بیش از حد فعال مانند تبخال یا آکنه را ندارد سوزن ها با پوست التهابی تماس می گیرند و ممکن است باکتری را گسترش دهند.

دستگاههای خانگی نور درمانی امگا لایت

هر روز مارک های بیشتری با سیستم های LED در خانه عرضه می شوند تا بتوانید  مشکلات پوستی را به تنهایی و در خانه درمان کنید. کارهایی که در خانه انجام می شود توسط خودتان اجرا می شود و کارهای در مطب توسط اپراتور، هر دو خوب هستند، اما دستگاه های LED در خانه آسان تر و همیشه در دسترس هستند و نیازی به رزرو قرار ملاقات ندارید.

این روش درمانی در خانه می تواند برای افزودن مزایای اضافی و اضافی به  سایر درمان های موجود شما مفید باشد، زیرا دستگاه های خانگی معمولاً بخشی از قدرت درمان های داخل مطب را دارند.

عوارض جانبی بالقوه

به عنوان یک روش غیرتهاجمی و بدون اشعه ماورا بنفش، LED ها معمولاً برای همه رنگ ها و انواع پوست بسیار ایمن هستند. عوارض جانبی نادر است، اما اگر قرمزی یا التهاب مشاهده کردید توجه داشته باشید. اگر از داروهای خوراکی آکنه مانند Accutane استفاده می کنید بهتر از قبل از با پزشک خود صحبت کنید زیرا باعث می شود پوست فوق العاده به نور حساس باشد.

مراقبت های بعدی

نور درمانی LED غیرتهاجمی است بنابراین نیازی به زمان بهبودی نیست و پس از پایان دوره درمان می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید. انتظار می رود نتایج جزئی دقیقاً بعد از اولین جلسه شما برگزار شود ، اما با اتمام تمام جلسات این نتایج بیشتر به چشم می خورد.

اگرچه نتایج نوردرمانی فوق العاده است، اما دائمی نیستند. نور درمانی امگا لایت با LED  به ویژه ماسک های نور LEDنباید به عنوان تنها راه حل برای همه مشکلات پوستی و نه جایگزینی برای قرار ملاقات با پزشک در نظر گرفته شود. به عبارت دیگر، از این درمان بهتر است به عنوان یک مکمل استفاده کنید تا به روال مراقبت از پوست شما کمک کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *