آرشیو بلاگ

از بین بردن رنگ مو در چند دقیقه با ۹ روش حیرت انگیز !

از بین بردن رنگ مو 48667864879689

احتمالاپیش آمده است که به عروسی دعوت شده باشید  ولی رنگ مویتان  ، رنگ مورد علاقه تان نیز نباشد.  و یا از آن جایی که  رنگ مو به مرور زیبایی خود را از دست می دهد و جلوی بدی پیدا می کند  ، دوست دارند هرچه زود تر از دست آن نیز خلاص شوند. اما چاره ای ندارند که مدت ها صبر کنند تا خود  از بین برود. ویا آن قدر پشت هم رنگ می کنند تا رنگ موی ایده آل خود را  بدست آورند.  اما غافل از این که رنگ کردن متناوب ، تارهای ظریف مو را از بین می برد.  اما ما در این مطلب می خواهیم شما را با روش های مختلف از بین بردن رنگ مو نیز آشنا کنیم پس  با ما همراه باشید.

پاک کردن مو با روغن نارگیل و آب گرم :

برای این کار ابتدا مو های خود را با آب داغ بشویید و سپس موی خود را با شامپوی مخصوص موی خود بشویید. بعد از اتمام مراحل  روغن نارگیل را گرم کرده و سپس آن را به تمام موی خود بمالید و برای چند دقیقه موی خود را ماساژدهید تا روغن نارگیل جذب تارهای موی زیبای شما  شود . برای تاثیر بیشتر موی خود را با یک حوله بپوشانید بعد از گذشت چند دقیقه موی خود را با یک شامپوی ضد شوره  بشویید. اما چرا شامپوی ضد شوره ؟  این نوع شامپو می تواند به از بین رفتن رنگ مو نیز کمک کند. و درمرحله آخر موی خود را با آب گرم نیز بشویید.

از بین بردن رنگ مو 48667864879689

از بین رفتن رنگ مو با قرص ویتامین C

قرص ویتامین  C یکی دیگر از راهکار هایی است که می تواند به ما در این زمینه نیز کمک کند ؛ اما با این راهکاری که به شما اموزش می دهیم : قرص ویتامین C را با آب مخلوط کنید تا خمیر مانند شود .سپس آن را به موی خود بمالید . این راهکار  برای ازبین رفتن رنگ مو نیز بسیار فوق العاده بوده رنگ موهایی  که بسیار قوی هستند را کاملا از بین می برد . بعد از گذشت نیم ساعت می توانید آن با آب گرم بشویید.  شما برای نتیجه مطلوب می توانید آن را چند بار تکرار کنید تا رنگ موی شما نیز ازبین برود.

از بین بردن رنگ مو با ترکیب مایع ظرفشویی و شامپو

یکی از روش های عجیب و غریب اما موثر برای از بین بردن  رنگ مو این است که با پنج یا شش قطره  مایع ظرفشویی به شامپوی خود اضافه کنید. سپس با این ترکیب  موهایتان را بشویید. اما شما می توانید این تاثیر را دوبرابر کنید. برای این کار مایع ظرفشویی را به شامپو ضد شوره اضافه کنید و سپس از آن استفاده کنید . این ترکیب نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت و رنگ مو  سریع پاک می شود.

*به یاد داشته باشید که مایع طرفشویی خشکی و شکنندگی را برای مو به ارمغان می آورد. شما می توانید این را با روغن های گیاهی نیز درمان کنید. همچنین در  این کار زیاده روی نکنید و آن را بیش از دو بار نیز امتحان نکنید . چراکه خاصیت پاک کنندگی قوی داشته و مناسب موهای ظریف شما نیست.

لیمو ترش از بین بردن رنگ موی شما :

لیمو ترش می تواند در از بین بردن رنگ مو نیز بسیار موثر باشد . اما از آن جا که لیمو ترش دارای اسید زیاد است بهتر است در آخر از نرم کننده مو نیز استفاده کنید تا چربی طبیعی مو نیز تامین شود.

شامپوی ضد شوره :

همانطور که پیش تر گفته شد شامپو های ضد شوره در ازبین بردن رنگ مو نیز بسیارتاثیر گذار هستند . شما می تواند بجای شامپوی معمولی از شامپوی ضد شوره استفاده کنید.

از بین بردن رنگ مو با سرکه :

سرکه به پاک کردن رنگ مو نیز کمک شایانی می کند .زیرا بیشتر رنگ ها از مواد قلیایی تشکیل شده اند پس اسیدیته سرکه خاصیت قلیایی را بی اثر کرده و سبب پاک شدن رنگ مو می شود.  برای این کار مقداری سرکه  را با آب یا روغن مخلوط کنید و این مخلوط را به موهای خود مالیده و موهای خود را با کلاه یا کیسه پلاستیکی ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بپوشانید سپس موهای تان را با یک شامپو خوب بشوئید.

از بین بردن رنگ مو 987864684867416846841

جوش شیرین :

برای این کار درون ظرفی مقداری شامپوی ضد شوره بریزد و کمی جوش شیرین را با آن مخلوط کنید .  اما اندازه آن دست خودتان است به اندازه موی خود نیز درنظر بگیرید.  اجباری نیست که این مقدار حتما به اندازه هم باشند . شما بعد از اتمام این مرحله آن را به موی خود بمالید و درآخر با آب گرم نیز بشویید.

نوشابه :

نوشابه از روش هایی است که می تواند رنگ موی تیره شما را کمرنگ تر کند ؛نوشابه یکی از بهترین مواد برای از بین بردن رنگ موهای شماست . از همین بابت می‌توانید آن را بکار بگیرید. چراکه اسید سیتریک موجود در نوشابه سبب این می شود که تا رنگ مو تا حد مطلوبی روشن‌تر شود.برای نتیجه مطلوب تر سعی کنید از نوشابه‌های گازدار استفاده کنید. این نوشابه‌ها یک پاک کننده عالی هستند که روی رنگ تیره موها نیز تاثیر مثبت می‌گذارند. استفاده از نوشابه مضرات چندانی برای موهای شما به همراه ندارند. اما بهتر است در استفاده از آن نیز زیاده روی نکنید .

اما راه دیگری برای روشن کردن رنگ مو و ازبین بردن رنگ مو نیز ماست و دارچین است . شما برای این کار  ۳ قاشق غذاخوری از پودر دارچین را با ماست معمولی ترکیب کرده و حسابی هم بزنید تا به شکل یک خمیر شوند.سپس این ترکیب را به مدت ۳۰ دقیقه روی موهایتان قرار داده و آن را ماساژ دهید. با ماساژ دادن مو، ترکیب یاد شده به تمام بخش‌ها نفوذ کرده و نتیجه یکدست‌تری حاصل خواهد شد. بعد از مدت زمان نیم ساعت موهایتان را با کمک آب بشویید تا تمام مواد این ترکیب از روی سرتان پاک شود. نتیجه این فرآیند در استفاده اول کاملا مشهود است اما اگر نتیجه دلخواه‌تان نبود، می‌توانید این کار را برای چندین دفعه انجام دهید.

در پایان

ما سعی کردیم تا شما را در از بین بردن رنگ مو نیز کمک کنیم  . اما امروزه ریموور های رنگ مو وجود دارند که شما را در این راه کمک می کنند.  اما در آخر هیچ چیز بهتر از آن نیست که از همان ابتدا در رنگ موی خود نیز دقت کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *